Gå til innhold

Noen her som har hatt veldig søtsug, men klart å bli kvitt det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å gå ned i vekt. Skal liksom holde meg til ren mat, kjøtt, fisk og grønnsaker. Men jeg er så utrolig glad i alt søtt, både kaker, is, sjokolade... Er ikke særlig flink til å holde meg unna det :-/

 

Anonymous poster hash: c942b...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pannekakerøre

Ja, jeg begynte å takke nei hver gang jeg ble tilbudt noe. Jeg spurte meg selv om jeg angret på at jeg ikke spiste noe, og da ble selvfølgelig svaret nei;)

Etter det ble det veldig lett.

 

Unngå å ha godteri og sånt i huset. Spør deg selv hver gang du har muligheten om dette er virkelig noe du trenger. Ta deg en kaffe, en kopp te, frukt, nøtter osv i stedet:)

 

Det går kjempe bra!

Endret av pannekakerøre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg. Før måtte jeg ha sjokolade absolutt hver dag. Nå spiser jeg iblant sjokolade, men da holder det med feks tre ruter melkesjokolade på en hel dag/ kveld og ikke er det særlig godt heller. Sjokoladen jeg en sjelden gang kjøper inn blir aldri spist opp. Annet godteri spiser jeg heller ikke, ei heller potetgull. Elsker kake og is da, så det spiser jeg fortsatt iblant. 

 

For meg forsvant søtsuget etter en sykdomsperiode på to ukers tid hvor jeg spiste ekstremt lite. Så rådet er vel å prøve å holde seg unna søtt lenge nok til at suget går over. Men det er nettopp det som er så vanskelig når man midt i det... :P

Endret av Mandala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på at du spiser jevnlige måltider slik at du aldri blir skikkelig sulten. Fire faste måltider + et lett mellommåltid som en frukt, yoghurt e.l. Jevnt blodsukker. Funker for meg :)

 

Anonymous poster hash: 1ae41...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg blir kvitt det med å lesse inn på med sjokolade,is,potetgull og brus :P

 



Anonymous poster hash: 099d4...c7b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...