Gå til innhold

Flere som synes de er breiere over hoftene etter fødsel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kroppen forandrer seg jo, men har hatt problemer med å komme inn i gamle bukser selv om kiloene er de samme som før...savner gamle former :(

 

Anonymous poster hash: ea5af...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert ikke det du vil høre, men mine gamle bukser vil ikke henge oppe lenger... Tror hoftene er noenlunde like brede, men rumpa fødte jeg av meg sammen med babyen tror jeg :-P Blitt flat som en pannekake der bak, og ikke noe sitter på lenger :-( Skulle gjerne hatt rumpa mi tilbake jeg...

 

Anonymous poster hash: b84d1...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele hoftepartiet på meg har utvidet seg!

Og da mener jeg selve skjelettet.

Er/var undervektig så er ikke fettet nei.

Kiropraktor sier det er vanlig men at noen kan få varige problemer. Feks bekkenløsning. Slarkete hofteledd osv.

 

Men dette skjedde etter første barn, og har ikke forandret seg noe mer etter barn to og tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke en eneste antydning til hofter før jeg fikk barn. En rett strek. Etter fødsel, så fikk jeg litt hofter. Etter to fødsler fikk jeg litt mer hofter og etter nr 3 fikk jeg masse der det ikke har vært før. Puppene datt ned i magen, rompa ned på lårene og hoftene ble til to valker som tuter ut av buksa og må skjules til en hver tid:)

 

Anonymous poster hash: f0ae5...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, er like smal som før, hadde ks så det er sikkert grunnen. Hadde rimelig brede hofter da jeg var høygravid og veide 85 kg, er 55 kg til vanlig og måler ca 89 cm rundt hoftene nå.

 

Anonymous poster hash: 018fe...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var breiere over hoftene fram til ca 6 mnd etter fødselen alle 3 gangene. Var ikke noe ekstra fett på hoftene (er undervektig) så var rett og slett bekkenet som brukte tid på å "trekke" seg sammen igjen. Minste er 13 mnd nå og hoftene er samme som før jeg ble gravid med eldste for 7 år siden (har tatt vare på målene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke det du vil høre, men mine gamle bukser vil ikke henge oppe lenger... Tror hoftene er noenlunde like brede, men rumpa fødte jeg av meg sammen med babyen tror jeg :-P Blitt flat som en pannekake der bak, og ikke noe sitter på lenger :-( Skulle gjerne hatt rumpa mi tilbake jeg...

 

Anonymous poster hash: b84d1...ebf

 

Rumpa er jo det letteste å trene?

 

Anonymous poster hash: d26bb...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bredere hofter her også, ja :)

 

Jeg liker det da, føler meg mer kvinnelig enn før når jeg var "uten" hofteparti.

 

Anonymous poster hash: 8bae1...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

MEN nå er mine hofter brede fra før og kroppen min skapt for å bære frem barn. Vet ikke om det var et kompliment eller kritikk.

 

Anonymous poster hash: 72e2e...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg brukte de vanlige buksene/klærene mine hele svangerskapet . Var så skuffet over at jeg ikke trengte mammaklær :-P

Kommer fremdeles i bukser fra jeg var 16 år (vidergående) , noen av de er faktisk blitt for store. Og nei jeg er ikke overvektig. Veier 58 kg, noen kilo mer enn jeg vil på mine 163 cm

 

Anonymous poster hash: 64a31...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sekretøsa

Før jeg ble gravid med nr to kjøpte jeg en bukse i str 44 (endelig, hadde slanket meg). Etter fødsel slanket jeg meg og gikk ned mye!! Veide 15 kilo mindre enn når jeg kjøpte buksa, men ikke pokker om jeg fikk den over hoftene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette ha noe med selve fødselen å gjøre - altså heller enn det å ha gått gravid i 9 mnd? Jeg hadde nemlig keisersnitt, og hoftebein mine er som før.

 

Anonymous poster hash: 8741a...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bredere hofter, men de trakk seg tilbake igjen etter noen mnd etter fødsel, så da passa jeg alle gamle bukser igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...