Gå til innhold

Hvordan aktiviserer dere "syke" barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jenta på 5 år spydde en gang natt til idag, så skal holde henne hjemme i morgen også fra barnehage. Hun er jo forsåvidt frisk igjen, men har spist mindre idag enn det hun vanligvis gjør. Hun har idag vært forferdelig rastløs hjemme, og fryktelig amper og tatt lett til tårene. Sett mye på barnetv og vært ute en tur på ski i formiddag. I morgen skal min samboer være hjemme med henne og jeg på jobb. Har lovd henne basseng i morgen ettermiddag. Hva gjør dere hjemme sammen med barn som må være hjemme fra barnehage? Forresten utrolig kjipt med ny runde med omgangssyke, vi hadde den alle sammen rett før jul, redd vi også får den igjen på nytt :( 



Anonymous poster hash: 9528c...702
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor i all verden er hun ute å går på sku når hun hadde spydd natten før? Ville også ventet med basseng men det er min meninga vi har nettopp hatt omgabsyken i hus her, og begge barna ble raskt "friske" før de begynte spy 2 dager etterpå igjen. Var vist mange som hadde hatt den erfaringen om omgangsyken akkurat nå.

 

At hun tar lett til tårene osv er sikkert fordi hun ikke er helt frisk!

De trenger ikke aktiviseres når de er syke. Da er de hjemme for å bli friske. Les til henne, se film, spill et spill om hun orker osv.

 

Anonymous poster hash: 197e5...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...