Gå til innhold

Æsj....kveldens gruff..


Ugl@ ruger...

Anbefalte innlegg

Her har jeg pyntet meg litt i en lekker hverdagskjole, håret var frisørfint og så jobber mannen overtid?! Holder på å sovne her, sminka begynner å tape seg og håret er bustete igjen... Føler meg ikke like fresh hver dag nå for tida...og så går han glipp av det!!! Irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knips et par bilder av deg selv, slik at du kan legge fram bevis om det skulle hintes en kveld om at du ikke ser så smashing ut som råmaterialet skulle tilsi. Da kan du ihvertfall vise han hva han gikk glipp av  kveld!

 

Hilsen ho som sitter i kosebukse, raggsokker, og ei t-skjorte som kun er til husbruk  :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min pleier å etterlyse de sexy joggebuksene mine.. :nigo:

Han liker rumpa mi så godt i dem.. De var fine før, men nå er de så slitt at strikken rundt livet snart kryper ut av stoffet :)

 

Gjør som 'Himmel og hav' sier og ta bilder av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom og ga meg masse komplimenter, så fikk jeg bursdagsgaven, nytt speilreflekskamera <3

Redten får vi ta igjen i helga, han har jobba sia kl 6 i morres og stupte i seng med lovnad om xxx- behandling i morra kveld...da er han tidlig ferdig på jobb...hoho....gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånn er det vel når en er voksen og har familie og jobber. Det kan være lange dager. Bra å høre at det venter litt spesial behandling imorgen i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...