Gå til innhold

4åringen springer på do hele tiden men....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han går på do hele tiden å skvetter. Holdt på i snart en uke, var hos legen med han på tirsdag men slo ikke ut på noen prøver.

Tanken begynte slå meg om det er noe som ligger psykisk?

Siden samtidig han begynte med å springe å tisse hele tiden har han begynt å gnage på ting, ser ut som en mus som har gnagd på klokkereima og div leker. :/

 

Han skal bli storebror om et par mnd og jeg er redd det kan være det som har utløst en reaksjon? Samtidig viser han ingen tegn til at babyen ikke er velkommen, han stryker meg på magen og snakker posetivt om det hele tiden. Jeg prøver så godt jeg kan å snakke med han om det og inkludere han. Forberede han på best mulig måte.

 

Noen som har noen anelse hva dette kan være, noen som har opplevd det samme?

 

Anonymous poster hash: 26205...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sendte de urinprøven til dyrkning? Jeg har hatt UVI flere ganger som ikke har slått ut på vanlig urinprøve. Når den har blitt sendt til dyrkning har det blomstret opp bakterier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, legen sa og jeg skulle komme igjen om dette ikke gav seg. Har ikke hørt noe og det siste han sa var at urinprøven ikke viste noe. Men tenker jeg stikker innom legen igjen imorgen med ny prøve.

Han sier det ikke er vondt men kan jo ha uvi uten smerter, ikke noe gøy gå så mye på do. :(

hi

 

Anonymous poster hash: 26205...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...