Anonym bruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Ja, overskriften sier vel det meste Vi har noen med litt katteallergi i hus, men alle har så utrolig lyst på en katt, og jeg har lest at dette er en allergivennlig rase. Tenkte å gå til et besøkshjem først så klart for å se om barnet og mannen tåler den, men greit å høre litt erfaringer også. Er det forresten noen som vet om det går an å få tak i de kattene litt billigere enn til ca 9000 kr? Det er i dyreste laget for oss Anonymous poster hash: d6c00...c0f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 dytter litt Anonymous poster hash: d6c00...c0f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Hei. Har kjempe god erfaring Har sibirkatt og de i familien med allergi tåler den og har ikke reagert. Anbefaler å ta en tur til besøkshjem. Og angående pris får du de ikke billigere så lenge du går til en seriøs oppdretter (noe dere absolutt bør gjøre) Anonymous poster hash: f5922...e24
BikkjeBisk Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Dere kan jo være forvertet for en katt. Da betaler dere langt mindre kanskje tillogmed ingenting. Da får oppdretteren bruke katten til avel så så mange ganger pluss at katten blir deres etter at kontrakten er gjennomført
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Vi var på besøk for å sjekke dette, men min allergiske samboer reagerte veldig. De hadde to sibirkatter. Selvfølgelig kan han ha reagert på blomster de har el.l. Men... Anonymous poster hash: 6529d...c7e
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Takk for svar damer Ja, vi må jo teste først om det går greit, så får vi håpe vi er de heldige som ikke reagerer på kattene. Det med forvert var interessant, kan du fortelle litt mer om hva det innebærer? Vi har nemlig økonomi til å forsikre en katt, kjøpe godt for og sånt, men en engangssum på 9000 kr vil vi slite litt med. HI Anonymous poster hash: d6c00...c0f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #7 Skrevet 22. februar 2014 Jeg er hyperallergisk mot dyr, men tolerer likevel min egen katt. Kjenner mange som har det slik. Anonymous poster hash: 84f61...957
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå