Gå til innhold

jeg lever i en usikker hverdag, og det knekker meg snart.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Over lengre tid har samboer gjort meg usikker på hans kjærlighet til meg. Han sier små ting med gjevne mellomrom. "Hadde vi ikke hatt barn sammen, hadde vi nok ikke vert sammen nå". Han kan plutselig komme med sårende kommentarer (som jeg vet han vet at sårer meg), og det virker som han gjør det for å ha en makt over meg. Jeg kan ligge inntil han opp å siverommet, plutselig kan han si " nå syns jeg du skal gå opp å legge deg ". Han klikker hvis det er litt rot på kjøkkenet når han kommer hjem. Han forstår ikke at livet med en liten krabat som tar mye tid kan gjøre at det er litt rot innimellom. Når han drikker kan han komme hjem- komme inn på soverommet og si hvor dritt lei han er av meg, at han ikke vet om det er oss osv.... hadde en stor krangel for noen helger siden (var for en gangs skyld med ut) der han tok av for en bagatell. Gjorde det slutt og angra såklart dagen etterpå. Vi har hatt 7 år sammen der jeg ikke så tendenser til dette, etter vi fikk barn er han et mareritt. Jeg holder med han fordi jeg ikke klare å gi slipp på den han var, og vi har et nydelig barn sammen. Han er en utrolig god far. Hjelp.. han elsker meg en dag, hater meg den neste. Sier jeg er gørrkjedelig. Hvor ble det av han jeg elsker? Jeg knekker mer og mer sammen. Gruer meg til hver gang han skal ta seg noen øl. Da får jeg som regel høre det. Har en konstant klump i magen. Hverdagen er falsk og svart. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. ..

 

Anonymous poster hash: 94560...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, dette her høres ikke bra ut! Et menneske som elsker deg behandler deg ikke slik!

Dette høres ut som min eks, den vanvittige ustabile væremåten og daglige utskjellingene knakk meg samme etter 5 år.

Det er ikke verdt det og dere har et barn å ta hensyn til!

 

 



Anonymous poster hash: fe5d4...4c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler veldig med deg HI. Det er ikke greit å oppføre seg slik. Aldri. Kan han være deprimert? I så fall fins det hjelp og medisiner å få.



Anonymous poster hash: 66e1b...460
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt sånn merkelig velkjent ut....samboern min var også sånn plutselig. Ble sinnsykt kritisk, lette etter alt jeg gjorde feil. Sa stygge ting når han hadde drukket...og edru for så vidt. Var helt fryktelig å dele hverdagen med han. Han dro etter hvert til legen og viste seg at han hadde en depresjon. Heldigvis for oss gjorde noen timer med parterapi på familievernkontoret en stor forskjell og han er nå tilbake til den jeg kjenner og liker:) (veldig kort fortalt da)



Anonymous poster hash: a53ab...fae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...