Gå til innhold

Blue village alcudia pins -


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har vært der og det var fint der, men jeg syns det var alt for stort. For å få ok solsenger måtte man stå tidlig opp og ligge på solsenga hele morgenen (de fjerner håndkler som er lagt ut uten at det er noen der frem til bassengene åpner kl.9). Solsengene på stranda tilhører ikke hotellet, så de må man betale for, selv med all inclusive, og de ble leid ut på "langtidsbasis", så det var nesten håpløst å få tak i en. Vi forsøkte første dagen, men ga opp og lå mest ved bassengene og gikk ned på stranda kun for å grave i sanda og bade. I tillegg blåste det mye da vi var der, men det har jeg hørt andre som har vært der ikke har opplevd.

 

Barna trivdes veldig godt der og det er det viktigste. De var i bamseklubb og 3 åringen snakker om hele turen som "bamseklubb" og lurer på når vi kan reise tilbake til bamseklubben. Fin underholdning for barna på kvelden, det som var for de voksne fikk vi ikke med oss, for da var vi på rommet. Vi var uheldige med rommet og hadde veranda rett ut mot veien hvor de tømte søppelkasser (og det gjorde de omtrent døgnet rundt), de andre byggene har nok bedre utsikt fra verandaen. Selv om det sto at det skulle være trådløst nett på hele hotellet, gjaldt det tydeligvis ikke vårt rom, så det var spesielt mannen irritert på. Bortsett fra det med nettet, så var de fantastiske på hotellet hvis det var noe. Air conditionet på hele hotellet sluttet å virke en natt og da jobbet de konstant for å få det opp igjen og det fikk de til raskt. Noen dager etter sluttet det å virke kun på rommet vårt og da kom det en med en gang for å se på det (da var det noe feil med sensoren som registrerte om verandadøra var åpen eller lukket). De var også veldig raske på å stenge det ene bassenget da et barn hadde et uhell der.

 

Alt i alt var jeg fornøyd med turen, men jeg kommer ikke til å reise dit igjen, rett og slett fordi jeg syns det er mer koselig med mindre hoteller hvor man slipper å ha på vekkerklokke for å få solseng i nærheten av et basseng.



Anonymous poster hash: df4f1...c13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dårlig mat.

 

Som over måtte tidlig opp for å få greie solstoler. Veldig mange fulle mennekser med ungene sine hvertfall engelskmenn. Badebassengene var ganske kalde...

 

Stort ja. Kveldshowet var bra :-)

 

Vil ikke reise tilbake dit

 

Anonymous poster hash: 4c76c...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok mat, men var litt stort, ja. Plagsomt med de showene som holdt på til kl 23 on kvelden, men sånn alt i alt en fin opplevelse. Unga elsket det, det var vel det viktigste for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...