Gå til innhold

Gikk forelskelsen over i en dypere kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Det har det ikke gjort for meg. Jeg tror ikke at jeg føler en dyp kjærlighet for min mann..

Er det unormalt?

Anonymous poster hash: f679d...bbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du stiller to spørsmål som er helt forskjellige fra hverandre, men jeg skal prøve å svare:

Ja, for min del gjorde det det, da den stormende forelskelsen endret seg etter 8-9 år..

Er det normalt at den IKKE gjør det.

Vil tro at det skjer. Men spørsmålet er det da kanskje ikke var et forhold som er "ment to be". Hvor lenge var du forelsket da? Kanskje du var forelsket i forelskelsen?

Anonymous poster hash: 9766d...1ad

Skrevet

Du stiller to spørsmål som er helt forskjellige fra hverandre, men jeg skal prøve å svare:

Ja, for min del gjorde det det, da den stormende forelskelsen endret seg etter 8-9 år..

Er det normalt at den IKKE gjør det.

Vil tro at det skjer. Men spørsmålet er det da kanskje ikke var et forhold som er "ment to be". Hvor lenge var du forelsket da? Kanskje du var forelsket i forelskelsen? Anonymous poster hash: 9766d...1ad

8-9 mnd mener du vel?

Anonymous poster hash: ed489...fc5

Skrevet

Ja, det gjorde den virkelig. Elsker mannen min så utrolig høyt. Er fremdeles forelsket i han, litt sånn knisete flørting er det hver dag her i huset. Men følelsen av dyp kjærlighet kjenner jeg på flere ganger om dagen.

Anonymous poster hash: eb743...cb7

Skrevet

Den har ikke gjort det før en god stund etter at det har blitt slutt for min del. Først har det gått fra forelskelse til ikke- forelskelse og slutt, og så senere gått over til gjensidig respekt og en type dyp vennskapelig kjærlighet.

Anonymous poster hash: 2043b...68f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...