Gå til innhold

Barseltreff med 10stk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det mye? Kjenner jeg blir stressa av tanken. Hva serverer man til så mange?

Anonymous poster hash: 41af4...31e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den gruppa hadde jeg glatt foreslått at ble delt i to. Det er altfor mange!

Anonymous poster hash: 45346...aa0

Skrevet

Rundstykker og pålegg :) Ikke gjør det så avansert.

Skrevet

I barselgruppene jeg har vært med i, har det vært satt opp 8-10 stk. I den første endte vi opp med å være fire som møttes, de andre så vi aldri noe til. I den andre var vi 7 som var med på det første treffet og etter et par treff droppet hun ene ut, så da var vi 6 stk. Begge gruppene var hyggelige, men det var mer avslappende med den første som var liten.

Til 10 stk ville jeg servert nystekte rundstykker med pålegg til, hvis meningen er at dere skal spise lunsj. Hvis ikke hadde jeg laget en enkel kake og servert den + kaffe/te og evt brus.

Anonymous poster hash: 5e226...73f
Skrevet

Først var vi 5-6 stk, tenkte det ville være deiligt, men så plutselig ble vi så mange, så nå er det nesten sånn at jeg ikke orker.. 

HI

Anonymous poster hash: 41af4...31e
Skrevet

Første gang var vi 8 stykker- litt i overkant.

Andre gang var vi opprinnelig 6 stykker, men to som aldri møtte opp så endte med fire. Helt perfekt:-)

Tredje gang var vi til slutt 16 stk! Jeg bare droppet ut etterhvert. Orket ikke det "hønsereiret". Var et par stykker som tok helt styringa og inviterte alle. Som fødte utover i året med i gruppa.

Kan du foreslå å dele gruppa i to?

Anonymous poster hash: c425c...e8e

Skrevet

Når vi er så mange, så deler vi på maten. Noen tar med rundstykker andre pålegg, drikke osv

Skrevet

Det kommer garantert ikke til å passe for alle hver gang. Vi var 10-11 da vi startet, mot slutten var vi en hard kjerne på 5-6.

Anonymous poster hash: b4b62...6eb
Skrevet

På min  barelgruppe er vi 18 stykker, og det er helt fantastisk! Noen ganger er vi 4 stk andre ganger 12. Når vi er mange tar alle med litt hver til koldtbordet, det fungerer kjempebra. Vi har også tema innimellom. Da tar alle med hver sin rett til temabordet. Bytter på hvem vi er hos. :sol:

Det flotte med å være så mange er at vi er en gjeng ulike jenter, og alle har noe positivt å bidra med. Vi utfyller hverandre, og det er gøy å ha så mange venninner. Det er ikke alle som er nære venner, men alle har funnet sine nære innad i gruppa. Men vi er ofte samlet, og det er veldig koselig! Så absolutt ikke bare negativt å være mange! :sol:

Anonymous poster hash: 02e93...3f3
Skrevet

Rundstykker og pålegg.

Salat og rundstykker.

Lasagne og salat.

Eller rett og slett bare kake. Varm eplekake med is.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...