Gå til innhold

Har du vært utro mot din nåværende kjæreste?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Velger å være monogam og holde de løftene jeg har gitt. Handler om å vise respekt for den andre og ryggrad for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nåværende, men jeg har vært utro opptil flere ganger tidligere. Ville aldri ha vært utro mot han jeg har i dag. Elsker han høyere enn himmelen :)

 

Anonymous poster hash: 9a109...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært utro, men har hatt sex med en annen mann, flere ganger faktisk.

 

Anonymous poster hash: a2291...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Jeg har ikke fortalt noe, og kommer ikke til å gjøre det heller. Her har det blitt slutt, og vi holder på å finne ut av tingene i forbindelse med brudd. Finner han ut om utroskapen kan jeg tenke meg at samarbeidet blir dårligere. Pr. i dag er vi greie venner, ingen konflikter, ingen bitterhet osv. Siden bruddet uansett er et faktum, vil jeg ikke gjøre noe for å gjøre alt verre for barnet vi har sammen. Derfor holder jeg kjeft. 



Anonymous poster hash: b8d90...ac2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke utro, men vi har begge had sex med andre med hverandres velsignelse. Lever i et åpent forhold. Vet om svært mange andre som lever slik som oss.

 

Anonymous poster hash: 1bfc0...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke utro, men vi har begge had sex med andre med hverandres velsignelse. Lever i et åpent forhold. Vet om svært mange andre som lever slik som oss. Anonymous poster hash: 1bfc0...9d7

Jøss, svært mange faktisk. Medlem i en slags klubb?

 

Anonymous poster hash: 7b7c9...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...