Gå til innhold

Kom deg vekk kvinnemenneske. Løp! Gjør kjærligheten så blind?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Forlovet første gang som 20 åring med ei på 15. Varte 5 måneder.

 

Forlovet andre gang som 22 åring med ei på 21. Varte 1,5 år.

 

Forlovet tredje gangen som 24 åring med ei på 18. Varte 5 år ca.

 

Slutt i knapt en måned og funnet seg ny dame som har BARN! Fyren er 28 år.

 

Tenker dere løp?

 

Jeg var andre dame som var forlovet med han. Jeg ble psykisk mishandlet. Han var blid og sinna om hverandre. Utro ofte. Mishandlingen gikk over til fysisk og voldtekter. Endte med at jeg nesten mistet livet da han prøvde å ta det. Mange fengsles dommer pga rus og vold. Jeg kom meg unna!

 

En nær venninne var tredje jente. Hun viste hva hun gikk til, men valgte å blid i fem år. Alt det samme skjedde henne. Hun er et spøkelse i dag, men hun blir bedre.

 

Hva tenker denne siste jenta med. Hun veit alt om han. Rus, vold osv... Likevel så velger hun å fortsette med han. Stakkars gutten oppi alt dette her. Skal sies at eksen kan sjarmere gråstein til gull.

 

GJØR KJÆRLIGHETEN VIRKELIG SÅ BLIND? Ja, det gjør det. Tok meg lang tid før vettet slo inn, men da løp jeg. Kunne aldri blandet inn et barn med denne mannen.

 

Min gode venninne, altså hans eks vil advare denne jenta. Jeg er litt tankefull.

 

Hva mener dere?

 

 

 



Anonymous poster hash: c6dd1...a69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tankefull? Det du bør gjøre er selvsagt å ta en tlf til barnevernet med det samme du våkner i morgen, og fortelle dem at mora til ungen med vitende vilje har flytta sammen med en psykopatisk mishandler.

 

Hvorfor lurer du egentlig? Sier seg faktisk selv.



Anonymous poster hash: e00f6...4f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg tror på kjærlighet ved første blikk, og at man kan endre seg og bli en helt annen når man treffer den rette. Normalt sett.

 

Men dette tilfellet får selv meg til å rope løp!

 

Ja, kanskje dere bør si det til henne, gjerne sammen så hun ikke i kjærlighet-gjør-blind tror at noen av dere er ute etter ham igjen, gjøre det klart at hun velger selv, men bør vite nettopp dette før hun velger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...