Gå til innhold

Tannpine...


LillaGorilla♥♥

Anbefalte innlegg

Ugh, har kjent en murrende smerte i ene tanna mi siden i går, og nå har det begynt å bli ubehagelig å tygge. Ikke vondt, men ekkelt, liksom. Og så gjør det vondt å ta på kinnbenet mitt rett under øyet.

Er i en tann som allerede har fylling, så jeg mistenker at den er god og råtten. Jæk.

 

Og så jeg som har tannlegeskrekk da. Og nesten ingen penger. Og ikke tid til å gå til tannlegen..

 

*Knaske ibux*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, mulig det er det også, men det begynte altså med en tannpine og heftig ising i tanna. Og jeg har kjent det litt før, så det er nok ikke utenkelig at det er tanna som har starta det hele. Eller iallefall er i tillegg til dette. 

 

Problemet mitt nå er at jeg er for snørrete, pottetett og slimete i hals og alt som er til at jeg vil gå til tannlegen. Jeg får jo ikke puste, og det dannes enorme mengder slim med en gang jeg ligger nede. Så det kan bli en heftig seanse, også med tanke på at jeg i utgangspunktet haaaater å gå til tannlegen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et bilde hos tannlegen kan avsløre om det er pest, kolera eller begge deler?... Hvis det er tette bihuler som gir smertene så kan sikkert tannreperasjon vente til du er frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, stakkars deg da! Har vel snart ikke flere kroppsdeler å ha vondt eller være sjuk i du :(

 

Tannverk er det aller verste og jeg håper at det bare er litt ømme bihuler. Om ikke bør du utstyre deg med nesespray, slimløsende og komme deg til tannlege for litt førstehjelp til forkjølelsen gir seg. Skikkelig tannverk er så inni granskauen forjævlig vondt!

 

Krysser fingrene for at det går over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det er pyton! :( 

 

Håper det gir seg før du rekker å grue deg for lenge for masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn som du beskriver det er det nesten så jeg kan banne på at det er bihulene! Det er så det dunker og for hvert skritt du tar kjennes det som.om røttene på tennene går opp i limingen.. Ayay:'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jigglewiggle

Sånn som du beskriver det er det nesten så jeg kan banne på at det er bihulene! Det er så det dunker og for hvert skritt du tar kjennes det som.om røttene på tennene går opp i limingen.. Ayay:'(

Helt enig her, gjør det vondt i bihulene når du bøyer deg frem? I så tilfelle er det nok legen du skal bestille time hos.

 

Ellers kan ising forekomme i perioder uten at det nødvendigvis er noe mer enn veldig plagsomt over en tid...

 

God bedringsklem sendes din vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...