Gå til innhold

"Nordmenn er så arrogante!"


Bustetroll

Anbefalte innlegg

Den fikk jeg høre på bussen nå nettopp.. 

Hadde hatt mini (15 mnd) på fanget hele bussturen, på ca 40 minutter, gjør henne klar, setter henne ned i vognen og spenner henne fast da vi nærmet oss stoppet.. Ved døra står det en utenlandsk dame fra russland eller østeuropa tenker jeg, så sier hun mens hun halveis smiler.

Hun: "Tror du ikke hun blir kald på hodet sitt?"
Jeg smiler tilbake og sier: 
Jeg: "Jeg har lue :)"
Så skjønte jeg at hun ikke sa det bare for å ha noe å si..
Hun: "Dere nordmenn er så arrogante!!"
Jeg: "Kan du ikke passe dine egne saker?"
Hun: "Jo jeg passer mine egne saker, men hun må ha lue, du bryr deg ikke om hun kommer til å få ørebetennelse".
Jeg: "Men jeg har jo lua her!"
Hun " Arrogant!"

 
Jeg må jo egentlig bare le :P 
Er jeg arrogant fordi jeg ikke har på¨ungen min ull-lue inne på en varm buss i 40 min? Lua lå jo tross alt oppå kalesjen på vogna, sammen med vottene, og begge deler skulle på så fort vi kom oss av bussen, men jeg gidder ikke å tukle med lue og votter på en buss i fart.. Tjohei. Tror hun hadde en dårlig dag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I følge en eller anna dude på ei nettside er jeg rasist, grunnen er som følger: jeg svarte ikke fort nok på ei melding hihi

 

Noen utenlandske er bare komiske i holdningene sine :P



Anonymous poster hash: dcca9...ea0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå det er så gøy med sånne 😜. Får jo seriøst lyst å slå de rett ned 😝. Mye rare folk rundt omkring ja..

 

Anonymous poster hash: 53f59...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå det er så gøy med sånne . Får jo seriøst lyst å slå de rett ned . Mye rare folk rundt omkring ja..

 

Anonymous poster hash: 53f59...5aa

Ja, men det hele var så dumt at jeg rakk ikke helt på bli sint inni all dumheten :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironien er jo at den eneste arrogante i denne situasjonen var hun som beskyldte HI for å være det... ;)



Anonymous poster hash: 4d5ab...eec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I følge en eller anna dude på ei nettside er jeg rasist, grunnen er som følger: jeg svarte ikke fort nok på ei melding hihi

 

Noen utenlandske er bare komiske i holdningene sine :P

 

Anonymous poster hash: dcca9...ea0

 

jeg å ifølge en mann fra uganda. jeg er rasist pga jeg ikke ville ha sex med han etter den oh så fristende sjekke replikken : "hi bby i have big dick wanna fuck? ;)  ;) ;) ;) <3 <3" mange rare meninger ute å går :P

 

Anonymous poster hash: 72c90...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble kalt for hore av en utlending som sjekket meg opp på et utested. Hvorfor? Jo, fordi jeg ikke ville ha sex med han :P

 

Ble også kalt for hore av en gjeng mørkhudede menn da jeg var på joggetur. Ikke solgte jeg kroppen min og ikke løp jeg naken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

I følge en eller anna dude på ei nettside er jeg rasist, grunnen er som følger: jeg svarte ikke fort nok på ei melding hihi

 

Noen utenlandske er bare komiske i holdningene sine :P

 

Anonymous poster hash: dcca9...ea0

 

jeg å ifølge en mann fra uganda. jeg er rasist pga jeg ikke ville ha sex med han etter den oh så fristende sjekke replikken : "hi bby i have big dick wanna fuck? ;)   ;) ;) ;) <3 <3" mange rare meninger ute å går :P

 

Anonymous poster hash: 72c90...0d2

 

Man blir jo bare "så sjarmert" av slike ;) 

 

Jeg har sluttet å svare de som skriver gebrokken norsk/engelsk, 99% av de tar ikke et hint. Spesielt de som starter med noe ala hey sexy (den gjelder forøvrig norske og). Og da er man jo hore, bitch, rasist osv. Artig ;) 

 

Anonymous poster hash: dcca9...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...