Gå til innhold

no e det sanneli nok!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenk dere det her:

Du og ditt spedbarn flykter på krisesenter etter man har opplevd trusler og frykt for sin samboer kvelden før. Mannen har tydelige psykopatiske trekk. En er livredd og samtidig en sorg over han. Man flytter senere Ut i en leilighet til sine foreldre der en bor med spedbarnet og sine 2 eldre barn. Får alarm. Soedbarnet holder de andre våkne om natta.

Samboeren som man flyttet fra får seg ny dame mens man er der, og hun rydder vekk ting som er dine, vasker og har sex med han i DIN seng. Ikke nok at man er krenket med vold, oxo innvadere noen ditt hjem. Og du har nesten ingenting av utstyr til barna. Den lille må sove sammens med deg.

 

han vil ikke flytte ut enda, da han ikke har fått seg leilighet.

Og dama virker som samme ulla. Forklart henne fint på sms at man ikke liker at andre styrer i ens eget og barnas hjem. Får til svar at det skal jeg drite i. Hva ville dere gjort?

 

Anonymous poster hash: 50aaf...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eeee.... Om de har sex i din seng spiller vel ingen rolle? Det var jo slutt mellom dere!!!

 

Anonymous poster hash: 8b8c1...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pick your  battles... Forventar du "betre" av ein mann som driv psykisk terror. Skal du ha boligen? Eig de den saman?

 

Om det er forsvarleg ville eg sendt nokon for å hente tinga. Kanskje kjøpt ny seng, men å lage helvete for dette trur eg berre slår tilbake på deg sjølv.



Anonymous poster hash: d9599...709
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ditt hjem eller deres felles? Om det var mitt hadde jeg dratt dit med låsesmednår jeg viste de ikke var hjemme, så hadde jeg bytta lås. 

 

Også hadde jeg anmeldt faenskapet 



Anonymous poster hash: 272c6...9fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå at det føles krenkende, men vet du - jeg tror jeg ville følt meg litt lettet hvis en mann som er voldelig fokuserte på andre enn meg.

 

Hvis du fremdeles har ting i tidligere felles hjem, så få hentet ut det som er ditt. Mener å ha hørt at enkelte har fått hjelp av politi til dette. Om du setter opp liste og får noen kjente som kan gjøre jobben, og så spørre politiet om hjelp, så kan du kanskje få ut tingene dine og barnas.

 

Jeg ville aldri ha ønsket å sove i en seng hvor jeg hadde sovet sammen med en slik mann.

 

Hvis leiligheten han bor i er din så får du politiet til å hjelpe deg, krever utkastelse. Mulig du må si ham opp offisielt og at det kan ta tid, men bedre å sette det i gang enn å vente til han selv finner det for godt.

Eier dere leiligheten sammen krever du at den selges, da kan han velge om han vil gi deg markedspris eller om den legges ut for salg.

 

Jeg ville prøvd å fokusere på at det at mannen har fått annen interesser trolig er med på å beskytte meg selv og barna, så selv om jeg kanskje følte på et svik, så tror jeg at jeg ville blitt lettet også.

Og så ville jeg tenkt stakkars dame som ikke vet hva hun begir seg inn på med en voldelig mann.

 

 



Anonymous poster hash: f8323...226
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da slipper du en manipulerende mann som gjør alt for å sjarmere seg tilbake for så å mishandle deg videre når han har vunnet din tillit. Ønsker deg og barnet alt godt og sender mange klemmer :)



Anonymous poster hash: 30418...149
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vårt hjem. Er redd for tingene mine skal bli utsatt. Man har ikke kontroll...

 

Anonymous poster hash: 50aaf...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det din leilighet, kontakter du politiet for å få vite hva du skal gjøre.



Anonymous poster hash: 64e91...d7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...