Gå til innhold

Tenk at det er dette som er fokuset som gravid.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skylder på fotballfruen rett og slett

 

Anonymous poster hash: a6e68...e0e

Pøh!

Skylde på ei bloggdame?

Dette er voksne damer som velger å blir gravide. At de får et forskrudd bilde av hva som er viktig under et svangerskap er da ikke FF sin feil.

 

 

Anonymous poster hash: 38e2f...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk for skylde på seg selv. fotballfrue bestemmer ikke over noen.

Voksne kvinnfolk bør ha mer vett i hode en å skylde på fotballfrue, vi er herre over vår egen kropp i dette landet her. Vi kan velge å la oss presse eller ikke!

 

Anonymous poster hash: d7051...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det Hanne 29 mener er plutselig sannheten, fordi klikk.no har valgt å skrive om det. Hun kan for alt jeg vet være oppdiktet for å få "klikk" og dermed reklamepenger på artikkelen sin. Hva vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor mye sannhet det er i dette jeg. Har aldri hørt om noen som prøver på dette, og gjorde ihvertfall ikke det selv. Ville ikke gå opp mye i vekt selv (og det gjode jeg ikke heller) men fødte alikevel et stort og flott barn.



Anonymous poster hash: d2e7d...87c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, om vi alle bare ignorerer denne fruen, ingen leser bloggen hennes, og hun ikke diskuteres lengre, så vil jo også disse idealene forsvinne....

 

Det er tross alt vi som avgjør hva som er vårt ideal, hva vi ønsker å gi oppmerksomhet og hvilken verden og verdier vi ønsker å støtte.

 

Må innrømme at jeg ikke har lest et eneste kløyva ord av denne bloggen jeg hører hun har.

 

Damen er sikkert helt grei hun, det er opp til oss andre om hennes meninger skal være ledende og komme fram eller om vi ikke ønsker å bidra til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skylder på fotballfruen rett og slettAnonymous poster hash: a6e68...e0e

Si meg, hvorfor skal en enkelt person få skylda for dette? Greit at hun er en Norges største bloggere, men hun forteller da virkelig ikke hva ANDRE skal gjøre? Så vidt jeg har fått med meg, så har frua alltid vært opptatt av kosthold og trening, i likhet med sikkert mange andre som prioriterer dette. Bare fordi at hun er en kjent blogger, så blir det feilt at hun er skyldig i det du henviser til!

 

Anonymous poster hash: cadcf...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...