Gå til innhold

Fingrer han dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en mann som kommer lett, har øvd på å holde igjen, men ikke funket! Men pga dette fingrer han meg før vi fortsette, og han er helt sykt god på det! Blir helt gal av det han gjør, og det merkes! Han puster tyngre og tyngre bare av å se på meg/fingre meg!

 

Jeg blir våt og klar, og så fortsette vi med han inni meg. Da er jeg sprengkåt, og beste stillingen er med han over meg (støtter seg på armene) mens jeg holder beina i kryss bak ryggen han og presser meg opp mot han! Nam! Vet hva jeg skal i kveld ja!!

 

Anonymous poster hash: 67b35...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, han fingrer meg aldri, som i å ta fingrene opp is kjeden :( :( :( dette er noe jeg savner og noe jeg har prøvd å fortelle han,men allikavel så gjør han det ikke. Tror dere at noen menn synes at det å fingre er ekkelt? Han slikker meg gjerne og bruker fingre på klitten,men aldri oppi :( heldig er dere som har en mann som gjør det.

 

Anonymous poster hash: 2f45e...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stort sett alltid. Ofte stimulerer jeg klitten mens han fingrer oppi. Til a87, kan det hende at han er usikker på hvordan han skal gjøre det? Merkelig hvis han synes at det er ekkelt, spesielt siden han ikke har noe imot å slikke deg. 



Anonymous poster hash: 2ab0c...ada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...