Gå til innhold

Hva hadde dere tenkt? Ang barnevernet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og barnefar bor ikke sammen, og har ikke gjort det på 4 år.

I går fikk jeg et brev fra barnevernet hvor de sier at de har fått inn en bekymringsmelding fra politiet pga etterforskning av barnets far.

Saken ble meldt inn 10. feb og henlagt av bv 17. feb da de ikke ser saken som relevant i forhold til om han er en god omsorgsperson.

Jeg ringte bv i dag, og fikk jo ikke greie på hva det gjaldt, men de kunne betrygge meg med at det ikke var noe han hadde gjort mot barnet. Når jeg ringte politiet sa de at jeg kunne komme på stasjonen og legitimere meg og muligens da få greie på hva det gjelder.

Blir jo så nysgjerrig, og litt engstelig.

Noen som har vært borti lignende? Hva kan det være!!!

Anonymous poster hash: 70463...36d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe så enkelt som at han har havnet på glattcella etter fyll eller slåsskamp... Flere bøter osv... Kan du ikke prate med han?

kommunikasjon er tingen!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 5d421...75b
Skrevet

Hehe hadde det vært så enkelt. Har forsøkt i 4 år å kommunisere med han. Blitt møtt med løgn etter løgn.... Han er så bitter at det er villt, så kommunikasjon er dessverre ikke tingen for oss.

Det står at han er "under etterforskning". Det er det jeg reagerer på.... For da kan det jo være masse rart. Han er ikke typen til å bli drita på byen så det tror jeg ikke det er....

HI

Skrevet

Jeg tenker på ting som forsikringssvindel, trygdesvindel...

men kan jo være så mangt.

Skrevet

Dersom barnevernet vurderer det til at steike påvirker han som omsorgsperson så spiller det vel egentlig ingen rolle for deg uansett?

Anonymous poster hash: 53641...2e1

Skrevet

Jeg er så nyskjerrig, at jeg hadde nok tatt turen til politiet for å finne det ut.. 😜

Anonymous poster hash: 2b9e5...5b2

Skrevet

Hadde absolutt sjekket opp hva det gjaldt.

Anonymous poster hash: 98b1c...e5a

Skrevet

Har far samvær med barnet?

Anonymous poster hash: 09155...222

Skrevet

Var hos politiet idag, kunne heller ikke hjelpe meg... Da satser jeg bare på at bv har vurdert rett og er litt oppmerksom... Skal forsøke å spørre barnefar, men regner ikke med å få noe ut av det...

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...