Gå til innhold

Ut i jobb og sykemld..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan sjef pålegg å jobbe kveld når det kun er 2 ansatte på jobb når en skal sitte mest mulig og ikke gå så mye?

 

Anonymous poster hash: d0459...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er man sykemeldt, så er man sykemeldt, da kan ingen tvinge deg til noensinne helst på jobben!

 

Anonymous poster hash: b6ef7...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man sykemeldt, så er man sykemeldt, da kan ingen tvinge deg til noensinne helst på jobben!Anonymous poster hash: b6ef7...003

Rettelse: noensinne=noenting (teite ordbok) ;-)

 

Anonymous poster hash: b6ef7...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ER sykemeldt og sjefen tvinger deg på jobb?

NEI det er ulovlig. Han burde anmeldes.

 

Anonymous poster hash: 7dc37...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her. Falt ut litt på slutten men er 75% sykemeldt og tar det rolig for å se hvor mye jeg kan jobbe. Mye gåinge og ståing i min jobb. På kveldene fra 5-8 er det kun 2 ansatte på jobb,da den ene blir meg. På møte med NAV hørtes alt så fint og flott ut at jeg kunne sitte mye osv.. Nå som jeg er tilbake er alt annerledes...

 

Anonymous poster hash: d0459...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI her. Falt ut litt på slutten men er 75% sykemeldt og tar det rolig for å se hvor mye jeg kan jobbe. Mye gåinge og ståing i min jobb. På kveldene fra 5-8 er det kun 2 ansatte på jobb,da den ene blir meg. På møte med NAV hørtes alt så fint og flott ut at jeg kunne sitte mye osv.. Nå som jeg er tilbake er alt annerledes...

 

Anonymous poster hash: d0459...ee2

Jobber du med regnskap I gående og stående stilling?????

 

Anonymous poster hash: b6ef7...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei 25%ane du ska jobba kan arbeidsgivar bestemma ja. Arbeidsgivar har lov til å styre dette sjølv. Tanken er at dei 25%ane du kan jobbe er du 100% arbeidsfør.. Sjøl om det desverre sjelden er sånn.

 

Kan hjelpe om legen skriv i sjukemeldingen at det er behov for tilrettelegging i "friskprosenten"

Kjenner alt for godt til at arbeidsgivar sitt og lover gull og grønne skogar i møte med NAV..

 

 

Anonymous poster hash: 950fb...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du fått det for deg at jeg jobber med regnskap?? Selvfølgelig ikke:)

 

Anonymous poster hash: d0459...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du fått det for deg at jeg jobber med regnskap?? Selvfølgelig ikke:)Anonymous poster hash: d0459...ee2

Mener du nevnte det i et innlegg i går! Så feil kan man ta:-)

 

Anonymous poster hash: b6ef7...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...