Gå til innhold

Kjæresten vil ikke slikke meg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg dusjer hver kveld før jeg går til sengs. Er ren og pen, ingen hår eller lukt. Han har bare aldri likt å slikke. Nå vurderer jeg å bryte ut av forholdet pga dette.

 

Anonymous poster hash: 590e9...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke alle liker det. Å for å være i et forhold må man respekterer hverandre! Han har det bedre uten deg hvis den lille tingen er avgjørende!



Anonymous poster hash: 04388...ff1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks likte det heller ikke. Men forventet at jeg skulle suge han 😜.

Har dere vært sammen lenge? Har du spurt han rett ut hvorfor? Har etterhvert skjønt at det visst er mange menn som ikke liker det. Men da må de søren ikke forvente å få igjen heller! 😜

 

Anonymous poster hash: 8706e...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer han at du suger ham?

 

Hvis ja er det noe du bare bør kutte ut, for en kan ikke forvente å få hvis en ikke gir.

 

Anonymous poster hash: 01d04...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er heller ikke så ivrig på det, men han forventer at jeg skal suge ham. Og -hvis- han skal slikke meg, må det skje i 69 ellers går han ikke med på det. Jeg kaller det å være egoist.



Anonymous poster hash: 2aa70...f8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater virkelig å suge, og det er mange år siden sist. Han derimot elsker å slikke.

 

Han godtar et nei, fordi vi elsker hverandre :)



Anonymous poster hash: eee33...6e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater virkelig å suge, og det er mange år siden sist. Han derimot elsker å slikke. Han godtar et nei, fordi vi elsker hverandre :)Anonymous poster hash: eee33...6e0

Samme her, jeg brekker meg ved det, klarer det bare ikke,noe han respekterer! Ikke liker jeg at han går ned på meg heller, så vi er fornøyde vi :-)

 

Anonymous poster hash: 5d4bf...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å suge jeg heller.. Uff.. Kunne ønske at jeg likte det, men får det ikke til. Brekker meg ved tanken :(

 

Anonymous poster hash: 590e9...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å suge jeg heller.. Uff.. Kunne ønske at jeg likte det, men får det ikke til. Brekker meg ved tanken :(

 

Anonymous poster hash: 590e9...81e

Du trenger jo ikke å suge så dypt. Hva med å starte med å bare slikke og suge på tuppen?

 

Anonymous poster hash: 6f433...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å suge jeg heller.. Uff.. Kunne ønske at jeg likte det, men får det ikke til. Brekker meg ved tanken :(

 

Anonymous poster hash: 590e9...81e

Da kan du ikke forvente at han går ned på deg heller.. Blir rett og slett for dumt å vurdere å gå ifra han, fordi han ikke slikker deg, når du ikke suger han heller.. Dere begge liker vel å ta imot, men ingen av dere takler å gi, da får dere heller se dere enige i at dere får klare dere uten..

 

Anonymous poster hash: fa86d...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks slikket meg - elsket det..

Men fortalte meg at han aldri hadde slikket eksen som han var sammen med i 9 år,   før meg...

 

Hvis ikke du suger, så kan ikke du forlange at han skal slikke deg....



Anonymous poster hash: 9be75...2ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vi det slik at jeg elsker å suge ham ;) men ønsker ikke at han går ned på meg. Det har jeg aldri likt så godt.

Så vi er strålende fornøyde ;)

 

Anonymous poster hash: 15cdc...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikking er noe av det kjedeligste jeg kan tenke meg i senga, så her i huset holder vi ikke på med sånt ;)

 

Anonymous poster hash: cab43...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å suge, brekker meg lett. Men jeg har funnet en grei teknikk slik at det funker for meg. Og det går ikke mange minuttene før han ber meg om å stoppe fordi det "nærmer seg".

Jeg vet hvor mye samboeren min elsker det og det tenner meg å se hvordan han nyter det.

 

Det er gi og ta i et samliv og jeg får mine beste orgasmer av oralsex så for meg ville det vært en stor nedtur å ikke få det.



Anonymous poster hash: cf4e2...754
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Du suger ikke, han slikker ikke.. Om han ikke maser om sugingen, så har du null grunn til å skulle gå så langt som å bryte ut av forholdet.. Om han maser om det, så gi han grei beskjed: Om han ikke slikker deg, har du ingen grunn til å suge han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...