Gå til innhold

Finnes det en perfekt antidepressiv-medisin?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Som ikke gir rus, vektoppgang, flatlinehumør eller andre kjipe bivirkninger?

 

Jeg faller bare lengre og lengre ned. Er redd for å snakke med mennesker, redd for å ringe, for å snakke i telefonen, føler meg stygg og fæl, har ikke selvtillit, lar alle snakke over meg og blir ennå mer deprimert når jeg lar det skje. Føler meg ubetydelig. Jeg jobber ikke, går på aap pga "fibromyalgi" eller hva det nå enn er som feilier meg. Det eneste jeg er flikt til er å være mamma, jeg vet at barna har det bra. De får sunn mat, masse kjærlighet og klemmer alt av hva de trenger av klær og leker. Men på alle andre områder har jeg misslykkes. 

Jeg har ingen nære venner igjen, før hadde jeg så mange.

 

Jeg bruker paralgin forte for smertene, hver dag. Ingen andre medisiner men har forsøkt mange "lykkepiller". Jeg syntes de ikke hjelper og nå vet jeg ikk hva jeg skal gjøre mer. Går til legen sikkert en gang i måneden og jeg tror ikke han har flere forslag.

Det begynte med smerter i kroppen, men nå er det hodet mitt jeg føler at det er noe galt med. Er så lei meg og orker ikke dette stort lenger (ikke missforstå, det er ikke snakk om at jeg vil dø), må bli bra. Trening klarer jeg i prioder før jeg blir helt utslått.



Anonymous poster hash: f9e56...4d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, men har lest og merket at Tramadol får opp humøret. Jeg tar Tramadol av og til for smerter, men må innrømme jeg har brukt de noen ganger for å få bort negativt tankemønster.



Anonymous poster hash: c10ea...0af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tramadol er avhengighetsskapende så sikkert ikke lurt å ta fast. Om din lege ikke kan hjelpe deg kan du jo prøve en anna lege.

 

 



Anonymous poster hash: c10ea...0af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...