Gå til innhold

Kostyme til 2 åring


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min 2 år gamle gutt skal ha karneval i bhg neste uke. Er i utgangspunktet litt i mot, da det fort blir kjøpepress og mange 1-2 åringer bryr seg ikke om utkledning. Men vil jo ikke at sønnen min skal være den eneste som ikke har kledd seg ut!

Han har ei fotballtrøye og en shorts, kan jeg kle han ut som fotballspiller, eller er det et "kjipt" kostyme synes dere?

 

Anonymous poster hash: a4bc8...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her syntes 1-2 åringene det er stor stas å kle seg ut. :) Hva vil han selv være da?



Anonymous poster hash: 9c091...f82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 2 år gamle gutt skal ha karneval i bhg neste uke. Er i utgangspunktet litt i mot, da det fort blir kjøpepress og mange 1-2 åringer bryr seg ikke om utkledning. Men vil jo ikke at sønnen min skal være den eneste som ikke har kledd seg ut!

Han har ei fotballtrøye og en shorts, kan jeg kle han ut som fotballspiller, eller er det et "kjipt" kostyme synes dere?

 

Anonymous poster hash: a4bc8...037

Er vel helt ok det vel.

 

Min jente var 2 år i fjor og da sydde jeg marihønekostyme til henne. Jeg kjøper ikke kostymer som koster mange hundre kroner og mest sannsynlig bare blir brukt en gang.

I år skal de ha trollfest og lager kostyme selv i bhg(vi har bare skaffet t-skjorte de skal male på) veldig greit syns jeg

 

Anonymous poster hash: 867f3...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 2åring gleder seg veldig til karneval! Han syntes det var stas i fjor også, da var han 1, 5år og pratet om det lenge ettetpå. Jeg kjøper kostyme på salg eller brukt på finn/fb. Fotball spiller blir sikkert stas:)

 

Anonymous poster hash: 3a65f...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil helst ha ting som det pleier å være :P

Han vil helst kun ha på seg ull-stillongs og ullgenser, skal vi pynte oss til bursdag e.l så er det grining og hyling. Når det var nissefest i bhg så kan dere jo tenke dere det var stemning her hjemme på morgenen ;)

Kanskje han bare er lik sin mor som helst vil gå med joggebukse hehe..

Har ikke snakket så mye om karneval hjemme, vet ikke om han skjønner noe av det.

 

HI

 

Anonymous poster hash: a4bc8...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han vil helst ha ting som det pleier å være :P

Han vil helst kun ha på seg ull-stillongs og ullgenser, skal vi pynte oss til bursdag e.l så er det grining og hyling. Når det var nissefest i bhg så kan dere jo tenke dere det var stemning her hjemme på morgenen ;)

Kanskje han bare er lik sin mor som helst vil gå med joggebukse hehe..

Har ikke snakket så mye om karneval hjemme, vet ikke om han skjønner noe av det.

 

HI

 

Anonymous poster hash: a4bc8...037

Hehe. Min skjønner noe av det fordi han har sett kostymet sitt lenge. Han var forsåvidt helt i hundre når de hadde nissefest også. Og kler seg ofte ut i bhg med hatter osv. Barn er forskjellige:) men kan jo hendd din vil h kostyme når han ser slle andre er kledd ut?

 

Forslag til kostyme: ullbody utenpå stilongs og så fester du et kjøkkenhåndkle eller lignende øverst på ryggen? Så blir han en superhelt med kappe:) og i klær han liker.

 

 

 

Anonymous poster hash: 3a65f...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har mange kjekke til 179 på toys r us nå... mye å velge mellom for de minste..

 

Anonymous poster hash: 3379e...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...