Gå til innhold

hva er jordbær laget av ...


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Dette spm fikk jeg av 5 åringen....hihi

 

Flere som får artige spm det ikke er lett å svare på av de små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville da virkelig bare forklart at det er bær, slik som mange andre typer også .hehe



Anonymous poster hash: d71a9...c13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbær er av rosefamilien og er egentlig en veldig oppsvulmet blomsterbunn som er dekket av bittesmå frø som egentlig er nøtter!

 

Har fått mange merkelige spm fra mi på 6 år, ikke alle som er like lett og svare på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller som tidligere da 7 åringen spurte om hva som skjer når vi dør,hva som skjer med sjelen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller som tidligere da 7 åringen spurte om hva som skjer når vi dør,hva som skjer med sjelen:-)

Det skjer ingenting når vi dør. Da er det bare slutt.

 

Anonymous poster hash: 8beba...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Eller som tidligere da 7 åringen spurte om hva som skjer når vi dør,hva som skjer med sjelen:-)

Det skjer ingenting når vi dør. Da er det bare slutt. Anonymous poster hash: 8beba...4fd

Akkurat det er det delte meninger om:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Eller som tidligere da 7 åringen spurte om hva som skjer når vi dør,hva som skjer med sjelen:-)

Det skjer ingenting når vi dør. Da er det bare slutt.

 

Anonymous poster hash: 8beba...4fd

 

Wow, har du sagt det til ungene dine?! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbær er laget av jordbærfrø:-)

At ikke du starter en blogg er for meg helt uforståelig. Dine innlegg et jo helt overlegne når det kommer til antall visninger.

Ikke kritikk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Eller som tidligere da 7 åringen spurte om hva som skjer når vi dør,hva som skjer med sjelen:-)

Det skjer ingenting når vi dør. Da er det bare slutt.

 

Anonymous poster hash: 8beba...4fd

Wow, har du sagt det til ungene dine?! :o

Ja, både mannen og jeg er realistiske og vi tror ikke på noe liv etter døden. Det lærer vi barna våre og.

 

Anonymous poster hash: 8beba...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøje meg det er på tide at du får deg en blogg...

Er svært lite interessant i lengden når du skriver om alt ungen din har sagt og gjort..

Og såd et er sagt, jeg ser ikke hvem som har startet tråden før jeg har gått inn, og da er det jo for sent..

 

Anonymous poster hash: 56bbc...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Eller som tidligere da 7 åringen spurte om hva som skjer når vi dør,hva som skjer med sjelen:-)

Det skjer ingenting når vi dør. Da er det bare slutt.

 

Anonymous poster hash: 8beba...4fd

Wow, har du sagt det til ungene dine?! :o

Barn som spør bør få et ærlig svar. Døden behøver da ikke å romantiseres.

 

Anonymous poster hash: 62674...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro med alt annet som diskuteres her inne finnes det rom for meg og mitt og:-)

 

Når det gjelder døden sier jeg at de får lov å tro hva de vil for mamma vet ikke:-) noe sannhet finnes ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbær er av rosefamilien og er egentlig en veldig oppsvulmet blomsterbunn som er dekket av bittesmå frø som egentlig er nøtter!

 

Har fått mange merkelige spm fra mi på 6 år, ikke alle som er like lett og svare på :)

Haha, dette svaret gjorde jo ikke noe bedre eller lettere! *klør meg forvirret i hodet*

Tror jeg holder meg til frø-vann-sol- forklaringen, jeg..!

 

Anonymous poster hash: bb057...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jordbær er av rosefamilien og er egentlig en veldig oppsvulmet blomsterbunn som er dekket av bittesmå frø som egentlig er nøtter!

Har fått mange merkelige spm fra mi på 6 år, ikke alle som er like lett og svare på :)

Haha, dette svaret gjorde jo ikke noe bedre eller lettere! *klør meg forvirret i hodet*

Tror jeg holder meg til frø-vann-sol- forklaringen, jeg..!Anonymous poster hash: bb057...7d9

Fortalte lille lille det nå...han ristet på hodet og sa ..jeg tror jordbær bare er jordbær jeg mamma:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jordbær er av rosefamilien og er egentlig en veldig oppsvulmet blomsterbunn som er dekket av bittesmå frø som egentlig er nøtter!

Har fått mange merkelige spm fra mi på 6 år, ikke alle som er like lett og svare på :)

Haha, dette svaret gjorde jo ikke noe bedre eller lettere! *klør meg forvirret i hodet*

Tror jeg holder meg til frø-vann-sol- forklaringen, jeg..!Anonymous poster hash: bb057...7d9

Fortalte lille lille det nå...han ristet på hodet og sa ..jeg tror jordbær bare er jordbær jeg mamma:-)
Klok gutt :)

 

Med Internett er det jo mye lettere å finne riktige svar på alle de merkelige spørsmålene som kommer.

 

Da eldste min var liten hadde vi ikke nettet å lene oss på, så det ble mye leting i leksikon og faktisk mange turer på biblioteket også :) vi er opptatt av å gi ordentlige svar, men noen ganger må man bare si at man ikke vet - ref hva som skjer etter man er død.

 

Ellers har jeg måtte finne svaret på hvorfor himmelen er blå, hvem som bestemmer hvilket vær det er og hvorfor noen er brune i huden mens vi er lyse. Osv, osv....

 

Trøsten er jo at vi også blir klokere på veien ;)

Endret av *Miss Marple*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ikke sant...jeg fikk spm av eldste...om når den aller siste dinosauren døde...time and date:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Eller som tidligere da 7 åringen spurte om hva som skjer når vi dør,hva som skjer med sjelen:-)

Det skjer ingenting når vi dør. Da er det bare slutt.Anonymous poster hash: 8beba...4fd
Wow, har du sagt det til ungene dine?! :o

Barn som spør bør få et ærlig svar. Døden behøver da ikke å romantiseres. Anonymous poster hash: 62674...354

 

Alle svar vil i denne sammenhengen være like ærlige utfra hva man tror på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...