Gå til innhold

Skjev livmor anyone?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har merket det selv nesten fra starten at livmoren er skjev, det buler ut på høyre side og er "ingenting" på venstre. Ser det ikke så godt når jeg står, men ligger jeg ned eller har kynnere er det veldig tydelig. Har ikke tenkt så mye over det, regnet med at det retter seg mer ut når magen vokser. Men det har det ikke gjort, det blir bare mer og mer tydelig og det er ubehagelig å ligge på venstre side pga det, så jeg begynner å bli støl av all ligging på høyre side.

Da jeg var hos jordmor første gang nevnte hun at jeg har skjev livmor, men vi snakket ikke mer om det. Denne gangen hadde jeg tenkt å spørre litt mer rundt dette, men så ble det så mye snakk om andre ting og så glemte jeg det vekk. Tenkte at i og med at hun ikke sa noe mer, bare kommenterte i dag også at den var skjev så var det sikkert ikke noe å bry seg om. Men så var det noen på jobben som sa at unormal form på livmor kan gjøre at man føder for tidlig. Er det noen her som har hatt skjev livmor og vet noe om det?

Jeg var gravid for 7 år siden, den gang hadde jeg livmoren normalt plassert såvidt jeg vet. Hvorfor er den så rar denne gangen?



Anonymous poster hash: 742e0...315
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...