Gå til innhold

Inspirert, er jeg unormal?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange unormale tråder her lurer jeg på om jeg er unormal?

 

Jeg bruker 43 i sko, er 1,54 høy og svinger mellom 35 og 86 kg tung, jeg har lett sjeggvekst, skjeler og har skriveleifer i innleggene mine. Jeg tisser 34 ganger til dagen og 12 på natten.

Og nå er jeg bekymret for om jeg er normal...

 

Anonymous poster hash: f4246...975

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, jeg vil si du er innenfor normalen :) Her inne hvert fall, sammen med de andre trollene ;)

Skrevet

Hvis det er plagsom å gå så ofte på toalettet, er det tabletter for dette. Snakk med legen, tror det heter detrusitol.

 

Skostørrelsen får du kanskje ikke gjort så mye med.

 

Sjeggvekst.....det sier pcos i hodet mitt da.....men det kan legen også sjekke ved blodprøver.

 

Anonymous poster hash: 06fa4...6d5

Skrevet

Trur det er heilt normelt for troll, i alle fall det med store føter.

Skrevet

Unormal eller ei, du er nok ikke noen blomst :hoho:

Skrevet

Unormal eller ei, du er nok ikke noen blomst :hoho:

Fnis!!

Skrevet

Ååh, det var godt, puster lettet ut her! Så jeg er et troll altså, og det er normalt her inne? Fantastisk, nå kan jeg glede meg over et liv som normal. :D

 

Anonymous poster hash: f4246...975

Skrevet

Henviser til tråden om trolling.

Du får selv avgjøre hvilken diagnose som passer deg.

 

Anonymous poster hash: 6e311...77a

Skrevet

Hadde du vært beskjymret ville det vært grunn til bekymring. Ellers, helt normal.

 

Anonymous poster hash: 11c11...30e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...