Gå til innhold

Cruise i Karibien


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med cruise i Karibien?

Vi er en familie på 4, med to små barn, som ønsker å prøve dette. Noen med tips?

 

 

 

Anonymous poster hash: 1c0b2...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har et vennepar som var på det nå rett etter jul. De fløy til Miami og var der noen dager før de dro på 7 dagers cruise til bl.a Mexico. De har 2 barn på 4 og 1 år. De hadde hatt det helt fantastisk, og anbefalte alle å gjøre det samme! 

Jeg har selv vært på cruise der, men det var før jeg fikk barn. Tror nok jeg kan tenke meg å gjøre det igjen, og da med barn :) 



Anonymous poster hash: 3b3d8...d26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Meg og min mann er erfarne cruisere,og har vært flere ganger på cruise i Middelhavet. For 3 uker siden kom vi hjem fra cruise i Karibien, noe som kan anbefales på det sterkeste. Men jeg tror ikke at jeg vill hatt med meg to små barn på cruise, da ville jeg ventet til de var større, fra 10 år og oppover, det er lagt mer til rette for litt større barn. Broren og svigerinnen min hadde med seg sin 2 år gammel datter for noen år siden, og sa selv at de vil vente til barna er større før de cruiser med barn igjen. ombord har de noe ala bamseklubb for de de større barna, noe som gir foreldre litt avbrekk, og ungene blir underholdt. Og tenker dere Karibien, sårer det en 10 timers flytur bort dit, noe som også kan være langt for små barn! Men hvis dere velger å dra på cruise, enten nå eller senere, så anbefaler jeg på det sterkeste selskapene Celebrity cruises og Royal Caribben :-)

 

Anonymous poster hash: 17662...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

 

Vi har planlagt å reise til varmere strøk i flere år, så ett eller annet sted blir det. Har sjekket Hellas og Spania, men det koster jo nesten like mye som cruise i Karibien. Vet det er langt å fly til USA, men med litt forberedelser går det fint. (Fløy til Island i en 737 med en to-åring i fjor, det var et mareritt pga den trange kabinen.)

 

Hadde vært kult med Karibien da! Og god tur til deg som reiser på mandag! :)

HI

 

Anonymous poster hash: 1c0b2...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...