Gå til innhold

vil han forrandre mening om 5 år?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han er jo bare 19 år nå. Og vi er så gla i hverandre. Jeg forrandret meg mye fra jeg var 19 til 24 år. Vil det skje han også. Andre krav til meg som person, ønsker i livet. Vil han finne noe yngre og bedre?

 

Om bare kjærlighet var nok til og føle meg trygg.

 

Anonymous poster hash: 3ada0...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er faktisk helt umulig å vite, men det kan ikke du vite heller.

 

Jeg forandret meg mer fra jeg var 24 til jeg var 29 enn jeg gjorde fra 19 til 24 ihvertfall. Men jeg beholdt samme mannen ;)



Anonymous poster hash: 0075f...0db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nesten garantere at han vil ha forandret seg innen 5 år. Det er gjerne mellom 20-25års alderen man forandrer seg mest. (Og godt er det, for man kan jo ikke gå rundt å være 19 år i hodet resten av livet :P ).

Om han vil finne seg en yngre, det er umulig for oss å si. Men det var det som skjedde meg. Jeg var 24, han 19. Da jeg var 30 byttet han meg ut med ei som var 1 år eldre enn ham. Men det kan selvfølgelig bare være en tilfeldighet. Det trenger ikke bli sånn for dere ;) kanskje dere er mer like enn vi var :)

 

Om 5 år vil han nok være mye mer moden, men det kan jo bare tiden vise. Men at han er ung, vel, det vil han vokse av seg :P:D;)

 

Anonymous poster hash: 663c2...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør meg bare gla ved tanken på modning. Hehe. Han er veldig moden for alderen. Han har forrandret mye av den vanlige hverdagen etter vi ble sammen også. Råninga og usaklige venner har han kutta ut, han lærer og forstår mye av ansvaret med barn og familie situasjon. Men er redd for og bli dumpet. :( men han sier selv at han ikke tror, vet at han fortsatt vil elske meg da. Tiden vil vise. Å jeg må jo ikk tvile på han. Alt han gjør og gir av seg per i dag er fantastisk. Han er den beste.

 

Anonymous poster hash: 3ada0...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...