Gå til innhold

Syk, men ungen har time på sykehuset. Hva gjør jeg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er syk, vært syk siden tirsdag ettermiddag. Feber, hodepine, kvalm, vondt i magen. Var bedre i går kveld, men våknet med feber i dag og verker i hele kroppen.

I morgen har sønnen min en time på sykehuset. Er under utredning så denne timen har vi ventet på siden før jul. Ringte i går for å høre om det var mulig å få en ny time neste uke, men det var det dessverre ikke. Første ledige var i slutten av mars.

 

Jeg var vekke fra jobb i går, i dag og blir vekke imorgen også siden jeg har feber nå. Jobber selv på samme sykehus hvor min sønn har time imorgen, i samme etasje også.

 

Blir det feil av meg å gå med han imorgen når jeg ikke går på jobb? Jeg kan jo uansett ikke gå på jobb imorgen siden jeg har feber nå, og bør jo være frisk i 24 timer mtp jeg jobber med syke pasienter.

 

Har ingen andre som kan følge han, faren er i utlandet pga jobben.

Jeg kan gå med han imorgen sant? Denne undersøkelsen bør han ta fortest mulig pga utredning og videre tiltak.

Er så usikker, hva ville dere gjort?

 

Anonymous poster hash: 57587...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har vel ikke så mye valg uansett siden det ikke gikk an å få ny time med det første.



Anonymous poster hash: 7aa2b...1ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke besteforeldre eller far har mulighet ville jeg reist selv.

 

God bedring, og lykke til 😊

 

Anonymous poster hash: 0d9aa...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er syk, vært syk siden tirsdag ettermiddag. Feber, hodepine, kvalm, vondt i magen. Var bedre i går kveld, men våknet med feber i dag og verker i hele kroppen.

I morgen har sønnen min en time på sykehuset. Er under utredning så denne timen har vi ventet på siden før jul. Ringte i går for å høre om det var mulig å få en ny time neste uke, men det var det dessverre ikke. Første ledige var i slutten av mars.

Jeg var vekke fra jobb i går, i dag og blir vekke imorgen også siden jeg har feber nå. Jobber selv på samme sykehus hvor min sønn har time imorgen, i samme etasje også.

Blir det feil av meg å gå med han imorgen når jeg ikke går på jobb? Jeg kan jo uansett ikke gå på jobb imorgen siden jeg har feber nå, og bør jo være frisk i 24 timer mtp jeg jobber med syke pasienter.

Har ingen andre som kan følge han, faren er i utlandet pga jobben.

Jeg kan gå med han imorgen sant? Denne undersøkelsen bør han ta fortest mulig pga utredning og videre tiltak.

Er så usikker, hva ville dere gjort?Anonymous poster hash: 57587...ff7

Det er som du skriver selv. Man skal holde seg unna pasienter med alvorlige sykdommer og nedsatt immunforsvar når man selv er sjuk. Utrolig kjipt at du er syk når du har ventet på denne timen, vet ikke hvor mye det haster for å få utredet sønnen din, men tenk på konsekvensene på pasientene som allerede er alvorlig syk fra før av! Håper det ordner seg, god bedring til deg :-)

 

Anonymous poster hash: bdefd...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...