Gå til innhold

skal slanke meg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal slanke meg 6-8 kg m sunt kosthold å litt trening. Men lurer på om noen vet om noen slankepiller som hjelper også? Har jo hørt om blandt annet 30 days. Men funker den? Å så har jeg hørt om en pille som skal gjøre så man blir fortere mett. Takk for råd å tips.

 

Anonymous poster hash: 15672...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trening trening og atter trening, kombinert med riktig og kostholdt. Piller er crap og fungerer ikke. Med mindre du finner gula stack som er ulovlige, hvorpå man går like fort opp igjen.

 

Lykke til forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal slanke meg 6-8 kg m sunt kosthold å litt trening. Men lurer på om noen vet om noen slankepiller som hjelper også? Har jo hørt om blandt annet 30 days. Men funker den? Å så har jeg hørt om en pille som skal gjøre så man blir fortere mett. Takk for råd å tips.Anonymous poster hash: 15672...3ce

Det er ingen pillekurer som bidrar til veknedgang, det er rett og slett god gammaldags trening og sunt kosthold som må til,og litt tålmodighet:-). Men det finnes matvarer som bidrar til økt forbrenning, som feks chili! På de fleste pakningvedllegg på piller så står det at pillene skal brukes i kombinasjon med fokus på sunt kosthold, og da sier jo det seg selv at man kan gå ned i vekt :-)hillsen en som selv har slitt med kiloene en gang ;-)

 

Anonymous poster hash: 47bfc...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening trening og atter trening, kombinert med riktig og kostholdt. Piller er crap og fungerer ikke. Med mindre du finner gula stack som er ulovlige, hvorpå man går like fort opp igjen.

 

Lykke til forresten :D

Nå fikk du meg til å Google :P

 

Anonymous poster hash: 8fbda...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Trening trening og atter trening, kombinert med riktig og kostholdt. Piller er crap og fungerer ikke. Med mindre du finner gula stack som er ulovlige, hvorpå man går like fort opp igjen.

 

Lykke til forresten :D

Nå fikk du meg til å Google :P

 

Anonymous poster hash: 8fbda...843

 

Så du har ikke noe problem med å gå opp igjen like fort? Det er jo ofte baksiden med piller.........og da går man også gjerne opp litt ekstra....

 

Trening og varig endring av kosthold. Den slitsomme, kjedelige, vanlige oppskriften - er den som faktisk fungerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle nevner trening først, men det viktigste er faktisk kostholdet. 80 % kosthold, 20 % trening. Jeg har prøvd piller, aldri vært så dårlig i mitt liv, ekstreme magesmerter, luft og diarè konstant. Måtte holde meg hjemme fra jobb pga de hersens pillene. Styr unna!



Anonymous poster hash: 886c0...720
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maten er det viktigste! Tell kalorier. Trening er vel og bra, men har i grunnen lite med slanking å gjøre.

 

Anonymous poster hash: d088e...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...