Gå til innhold

Smerter i skulderen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har noen tips om hvordan jeg skal bli kvitt smertene i skulderen?

 

Anonymous poster hash: b2480...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen her som har noen tips om hvordan jeg skal bli kvitt smertene i skulderen? Anonymous poster hash: b2480...b5f

Det spørs hva det kommer av?! Det kan være en strekk, eller det kan være en betennelse. Strekk går over av seg selv, ved betennelse så kan man få betennelsedempende (voltaren) av legen. Er det en betennelse, så kan du prøve og lindre smertene ved og kjøle ned skulderen med feks en pose fryste grønnsaker!

 

Anonymous poster hash: 28b6d...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voltaren hel fås kjøpt reseptfritt på apotek, gull verdt!

 

Massasje først og så smøre med gelen, hvis du ikke har noen til å massere eller kommer til selv så holder det med gel.

 

God bedring😊

 

Anonymous poster hash: 37a08...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voltaren hel fås kjøpt reseptfritt på apotek, gull verdt!

Massasje først og så smøre med gelen, hvis du ikke har noen til å massere eller kommer til selv så holder det med gel.

God bedringAnonymous poster hash: 37a08...cc7

Voltarol fås kjøpt reseptfritt, ikke voltaren! Og ved en evt betennelse så skal man ikke massere området da dette bidrar til mer irritasjon!

 

Anonymous poster hash: 28b6d...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville dratt til legen. Voltaren hjelper ofte godt, men er veldig hard for magen. Så om du ikke har veldig sterk mage ville jeg bedt om stikkpiller. Ibux er litt i samme gata som voltaren, så du kan jo prøve med den om du ikke vil dra til legen. Du må ikke bruke voltaren eller ibux hvis du er gravid eller prøver å bli.



Anonymous poster hash: aa371...080
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...