Gå til innhold

Leser du en bokserie?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller flere ? :)

Malmbyen av Aud Midtsund leser jeg

 

Anonymous poster hash: e1703...48f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere, men sønnavind er best :)



Anonymous poster hash: cb987...b80
Skrevet

Alle leser den, så tenker jeg og skal begynne , snart :P

 

Anonymous poster hash: e1703...48f

Skrevet

Sønnavind,

 

Og en som bare kommer ut i 6 bøker fra nå tiden.....serie roman.

 

Også begynte jeg på en lignende sønnavind som kom ut nå....men vet ikke om jeg fortsetter.

 

Vi er 4 som deler på sønnavind.

 

Anonymous poster hash: a79ca...1e0

Skrevet

Noen flere?

 

Anonymous poster hash: e1703...48f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...