Gå til innhold

2 stykker som har slettet meg som venn på facebook, finner ikke ut hvem :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og blir sprø hver gang jeg ser det minker på venner og jeg ikke finner ut hvem som har slettet meg :( 1 er kanskje greit man ikke finner ut, men 2 burde man klare og finne ut.



Anonymous poster hash: c2371...866
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og blir sprø hver gang jeg ser det minker på venner og jeg ikke finner ut hvem som har slettet meg :( 1 er kanskje greit man ikke finner ut, men 2 burde man klare og finne ut. Anonymous poster hash: c2371...866

Kjipt, nå står ikke verden til påske gitt ;-p

 

Anonymous poster hash: 47bd5...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om det er 2 stk mindre, men du aner ikke hvem, så er det jo uansett ingen fra din "indre krets", tenker jeg. Så hva gjør det da? Det er bare facebook..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig vet du ikke om de har slettet deg som venn eller om de har slettet sin egen bruker?

 



Anonymous poster hash: 92fc9...b47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo tenkes noen har slettet profilen sin også..? Uansett, finner du ikke ut hvem så er det vel trolig heller ingen nære og kjære personer..?

 

Anonymous poster hash: b583c...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke være gode venner når du ikke finner ut hvem det er... ellers ville du savnet dem ;)

 

Hvorfor ha venner på vennelista som betyr så lite?

 

Kanskje det var det de fant ut - at dere har så lite med hverandre å gjøre at det er like greit å ikke være venner på fb? Trenger ikke være noe galt med det. Kan være at noen har funnet ut at de bare vil ha nærere venner på vennelista.

 

 



Anonymous poster hash: bf6ea...3dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer de som sier at dette uansett ikke kan være noen som står deg nær, ellers ville du jo merket det. Og ja, kan også være de har slettet sin egen profil.

 

Det hender det forsvinner noen fra min liste også, men jeg gidder ikke forske på hvem det er. Og jeg tar det ikke personlig. Mine nærmeste er jo der uansett.

Men et eks.. I dag fikk jeg en forespørsel fra ei jeg allerede hadde på lista mi. Ble litt overrasket da jeg trodde vi allerede var "venner", men så viste det seg at hun hadde fått ny profil.. Så det trenger jo ikke ligge noe "personlig" bak at noen plutselig forsvinner fra lista...

 

Anonymous poster hash: 0db0b...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er når slike ting opptar mye tid og bekymring at man bør slette FB-profilen sin og heller fokusere på det virkelige liv.



Anonymous poster hash: e8b24...0dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de som har slettet deg synes du spammer FB med mye uinteressant?

Jeg har slettet folk som bare kommer med pjatt, men jeg er jo venner med dem IRL fordet.

 

Anonymous poster hash: 05c80...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst. Dette er åpenbart ikke mennesker du vil savne.

Og når JEG sletter bekjente er det fordi de legger ut så mye drit på face at jeg ikke orker se trynet deres mer. ;-)

 

Anonymous poster hash: 072b0...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer her også innimellom. Men når du ikke finner ut hvem det er, kan det da ikke Være særlig nære venner? Ikke sant:p hadde ikke brydd meg...

 

Anonymous poster hash: a206b...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle slette noen ville det være folk jeg ikke har noen slags relasjon til (lenger.). Eks. damer fra barselgruppen til sønnen min for fire år siden som jeg ikke har snakket med siden, kjæresten til en perifer kompis som har blitt en ekskjæreste.... u know. 

Kan rett og slett være folk som ikke føler de kjenner deg, du trenger slett ikke ha gjort noe galt. 

 

Hvis jeg synes noen er slitsomme sperrer jeg heller for deres feed, slik at jeg slipper maset deres.



Anonymous poster hash: ecad8...ef6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...