Gå til innhold

Kira.. Har hun avslørt seg her, ser hun nicket bak anonym?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er jo informert om at brukermoderatorene kan se nicket bak dem som rapporterer. Vil man forbli anonym, må man skrive et innlegg på Ris&Ros.

 

Dessuten- det er OGSÅ informert om at Kira nå ikke bare er moderator, men administrator her. Hun har dermed samme rettighet og mulighet som Elin og Anne Victoria til å sjekke nicket bak et anonymt innlegg dersom regler brytes og det  behov for det. Men da snakker vi regelbrudd, og det logges dessuten i et system. Hun kan ikke bare trykke på en knapp og se det, hun må gå inn "viavia", ettersom jeg har forstått. 

Dette har både Kira og Elin informert om, så det er ikke noe å lage konspirasjonsteorier om.

 

Generelt : det er frivillig å være her. Man velger også selv hva man skriver og hvaslags opplysninger man vil dele. Oppfører man seg greit har man heller ingenting å frykte.

 

Så jeg skjønner ikke problemet. Utvis nettvett, så går det som regel bra. Alternativt står det alle her inne fritt å finne seg et annet forum å være på.

 

Når det er sagt synes jeg absolutt den nevnte tråden burde vært slettet/moderert strengere. Men det har lite og ingenting med Kiras mulighet til å se nick å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...