Gå til innhold

Noen som har erfaring med smerter i armer og ben hos barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sjuåringen min har de siste ukene hatt veldig mye vondt i ben og armer. Det virker som om det har blitt verre i det siste, og nå er det av og til så vondt at hun nesten gråter. Smertene kommer og går, men det later til at de forverres av aktivitet. Ofte sier hun at hun først blir "slapp" i armene eller bena og så kommer smerten. Hun kan også si at hun har vondt i f.eks. kneet, men det virker ikke som om smerten hovedsaklig kommer fra ledd, for når hun blir bedt om å peke på hvor hun har vondt, viser hun beinet fra helt øverst på låret og ned til der tærne slutter. Vi har vært hos lege, som ville se det an et par uker til. Legen sa at det kunne dreie seg om voksesmerter. Har dine barn opplevd slike voksesmerter eller slike smerter i armer og ben som min sjuåring har? Hva var det i så fall?



Anonymous poster hash: 7a50d...857
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ene barnet mitt har slike voksesmerter, og jeg husker faktisk at jeg hadde det selv også som barn. Veldig smertefullt til tider.



Anonymous poster hash: 4a99e...3d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eldste har hatt ein del voksesmerter, men desse kjem nesten alltid om kvelden når han har sove eit par timar. Han har det berre i beina, og kan ikkje seie konkret kvar i beinet det er. Trur det er typisk for voksesmerter at dei kjem om kvelden, spesiellt om barna har vore i stor aktivitet på dagen, og at det går i periodar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...