Gå til innhold

Pris fjerning av visdomstenner Oslo?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan gi meg en liten pekepinn på hva det vil komme på?

Må fjerne alle fire..

 

Anonymous poster hash: 6478e...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det er forskjell fra by til by, men jeg betalte 1065 kr for fjerning sv én visdomstann i går. Vet ikke om det er mye eller lite, jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trur jeg er rimelig GeeGee, vet mange tar minst det dobbelte. Husk at dere har krav på refusjon. Tannlegen sender inn papirer til nav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg betalte ca. 5000 for to visdomstenner ett sted og 3000 for ėn et annet sted. Refusjonen er bare en liten del.

 

Anonymous poster hash: 76e14...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør som meg og meld deg som "prøvekanin" på tannlegehøyskolen :-)

Det gikk enkelt og smertefritt, var sisteårsstudenter mener jeg å huske.... er noen år siden.

Det var litt ventetid siden de jo skal ha veiledning og slikt, men helt ok synes jeg! Absolutt å anbefale, og mye billigere! Tør ikke å si pris siden det er noen år siden, men det er jo bare å ringe og høre :-)

 



Anonymous poster hash: 3eda6...c43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlegehøyskolen kan absolutt anbefales.

 

Pris kommer dessuten an på om tennene er kommet ut og "bare" kan trekkes eller om de må opereres ut. Jeg opererte ut en visdomstann og det kom vel på ca 3000, inkl bilder. (Ikke på tannlegehøyskolen)

 

Ta kontakt med en spesialist og hør! Hvem har bestemt at du må fjerne alle? Jeg har fortsatt 1 igjen. Usikkert om jeg må fjerne den siste .!

 

Anonymous poster hash: a46f5...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...