Gå til innhold

Nei, vi skal ikke noen steder i vinterferien


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Plager det deg kanskje? Det virker som at alle MÅ på hytta eller ha fullt og kostbart program med ungene hele uka lang. Og viktigst av alt; dokumentere det hele på sosiale medier. Ja, vi finner på aktiviteter, helst gratis turer i skog og mark, men det trenger ikke å skje noe hver dag. Og ikke har jeg noe behov for å informere gud og hvermann om det heller. Det blir som en parodi rett og slett.



Anonymous poster hash: e802f...2f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos deg hjemme, vi er på hytta :) men legger det ikke ut på fb. Eller kanskje det blir et bilde av treåringen når han skal stå slalom første gang. God ferie :)

 

Anonymous poster hash: 3170a...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har vinterferie nå og vi er hjemme...skjer ikke noen ting hos oss denne uka....ungene liker at de kan slappe av hele uka, de storkoser seg inne....



Anonymous poster hash: 16637...82d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år blir det første året vi tar vinterferie, enda eldste går i 4 klasse. Hytte på fjellet har vi også, men vi har jobbet tidligere år og jr har enten vært hos besteforeldrene eller med kamerater.

 

I år skal vi til varmere strøk faktisk, men vinterferie og høstferie er ikke noen selvfølgelighet i vår familie.

 

Anonymous poster hash: d7891...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne reist vekk litt i vinterferien med sønnen min,men økonomien tillatter dessverre ikke det.

Blir nok en dag på akvariet (har årskort der),en dag på lekeland og en dag til bestemor og bestefar.

Ellers har vi egentlig ingen planer.



Anonymous poster hash: 10d96...c16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, plager ikke meg :)

Jeg har ikke fri, men det har mannen. Ungene skal nok ha fri fra bhg noen dager, men vi skal ikke bort.

Jobber ikke de fleste i vinterferien da? Man kan jo finne på noe i helga, men det er jo kos å finne på noe hjemme/hjemstedet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også en skikkelig oppryddning/vaske dag forresten.

Noen tips til hva jeg kan sette 2 åringen i gang med så jeg får jobbet litt?

Film er han ikke så veldig intressert i enda.



Anonymous poster hash: 10d96...c16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må jo få gjøre det de vil.. Har man hytte må man jo få bruke den.. Og å legge bilde på face eller insta fra dagen sin er vel bare enkelt og greit NORMALT.

 

Er nok mest du selv som henger deg opp i hva andre gjør fordi du ikke har noe spess planer og kansje er litt misunnelig på hva dine "venner" har på vinterferieplakaten.. Men bit det i deg, trenger ikke reise langt for å gi barna en kjekk vinterferie. Å være sammen er ofte høyest på barnas ønskeliste.

 

 

 

Anonymous poster hash: c7be1...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det meste som normalt, unntaket er to barn hjemme fra skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg skulle gjerne reist vekk litt i vinterferien med sønnen min,men økonomien tillatter dessverre ikke det.

Blir nok en dag på akvariet (har årskort der),en dag på lekeland og en dag til bestemor og bestefar.

Ellers har vi egentlig ingen planer.

 

Anonymous poster hash: 10d96...c16

 

Høres i mine ører ut som en toppers vinterferie. Deilig å bare kunne stå opp uten å måtte ha masse planer da. Å kanskje kunne være litt impulsive og ta ting på sparket hvis man finner det for godt :)

Ferie for barn trenger ikke bety at man må reise bort på dyre turer. Bare det å kunne kose seg sammen synes ofte barn er helt topp :

 

 

Anonymous poster hash: 7ef4b...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Lekser til fredag: Hvor skal du i vinterferien? Hvem skal du være med? Lim inn bilder av deg selv eller tegn! 

Vel, barna får 1 dag fri, ellers får vi kose oss i helga da. Jeg jobber, og faren jobber i nordsjøen har samvær.

 

Trodde vanlige arbeidstakere hadde 5 ukers ferie, så alle kan ikke ta både vinter og høstferie etc:)



Anonymous poster hash: 0628d...44f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig frem til vinterferie. Det skal bli utrolig godt med en liten pause nå. Kanskje litt på hytta, kanskje litt hjemme, ingenting avgjort.

 

Er lærer, har derfor avspasering samtidig som elevene har fri, men et par rettebunker ligger nok på vent, gitt. Innleveringsfrist på fredag. ;-/

 

Anonymous poster hash: cdbbe...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...