Gå til innhold

Sjokolade til frokost? Å jada!


Gjest Helle_Høygir

Anbefalte innlegg

Gjest Helle_Høygir

Bordet er dekket til bursdagsfrokost imorgen tidlig - takk og lov for den som fant opp ballongpumpe!!

 

2 pakker som kan rives opp (man pakker ikke pent opp her i huset) og en som vi nok må hjelpe litt til med å lese; Londontur med mamma!

 

Og man bursdag så er det helt innafor med sjokolademuffins og kakao med krem til frokost 🎉🎉🎉

 

Dette kvalifiserer til torsdagselsk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Helle_Høygir

Den nette alder av 6 år og jeg regner med at absolutt alle som møter oss imorgen får høre at her er det bursdag på gang hehe. Måtte deklameres for personalet på matbutikken istad når vi handlet inn til muffins :) "bare fordi det er så gøy å si det mamma"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! :D

Gratulerer med 6 åring i hus! Har en selv også. Har nådd 6 1/2 og det er stas det :)

 

Skulle gjerne spist sjokolade til frokost hver dag jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

 

Selv har jeg idag en ettåringi hus, og en storesøster med store planer om å hjelpe til med muffinsspising og å pakke opp gaver. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

 

Selv har jeg idag en ettåringi hus, og en storesøster med store planer om å hjelpe til med muffinsspising og å pakke opp gaver.

Jeg kan ikke tro det er ett år siden allerede, LillaGorilla, synes ikke det er så lenge siden du var på tjukken her inne. Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen til både 6-åring og 1-åring! 

 

6 år er kult synes jeg, har en av det slaget her også. Lærer så utrolig mye hele tiden, men er fortsatt liten, impulsiv, kjærlig og har lav selvsensur.

Endret av Iiiiik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

 

Selv har jeg idag en ettåringi hus, og en storesøster med store planer om å hjelpe til med muffinsspising og å pakke opp gaver. 😊

Gratulerer så masse med 1 åring LillaGorilla!! :D

Slike dager er rett og slett ekstra spesielle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

For en fantastisk dag å bli 1 år på LillaGorilla!

 

Muffins ble meget godt mottatt her - jeg la i en bit med nonstop sjokolade oppi hver muffins og den var jo helt kurant hehe. En solid kopp med kakao med krem sammen med muffins utgjorde dagens superfrokost - sunne kan vi være ellers i året.

 

Feiring i barnehagen og med venner til middag og full fres de 2 neste helgene- tror vi får feiret godt denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...