Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 da er den forbann OL over.....da håper jeg ting blir normalt igjen på tv.... Anonymous poster hash: b1f8b...741
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 gleder meg til akkurat det samme! Anonymous poster hash: bdb50...798
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Jeg også !!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 94499...e50
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Godt det ikke bare er meg da....ikke for det jeg liker sport asså, men ikke når alt er klint utover alle kanaler, også de vi ikke har, og den uendelige reklamen da...og reprise...og reprise.... eller forresten, den reklamen har kommet seg da, de torde vel ikke annet....HAHA..... HI Anonymous poster hash: b1f8b...741
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå