Gå til innhold

Mammutelsk


amandine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gjort et taktisk valg og lagt femhundre spenn i brodder i stedet for i det hele tatt å stikke nesa borti mammuten. Det å holde seg på beina på skiftende føre er nemlig forutsetning for å kunne nyte bøker ELLER mat noen gang. Og jeg har helt sykt lyst til å lage mat - spiser episoder av Masterchef som trøst, for det blir bare enkle løsninger her i lang tid fortsatt (det hindrer meg ikke i å bli feit, da...) ser jeg. Så du må nok ta med sølvskjeen og komme hit og lage mat til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

199 blomstre! Og det er ikke mindre enn drøyt 1200 sider med godsaker:-) Har stått på ønskelisten lenge hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

Den boka fikk jeg til jul for noen år siden og den er godt brukt! Mmmmmm mye godt, men også mye rart :)

 

Kos deg med goboka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

199 blomstre! Og det er ikke mindre enn drøyt 1200 sider med godsaker:-) Har stått på ønskelisten lenge hurra!

Wow! 454 på bokklubben. Jeg må vist ta meg en mammutlunsj i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

199 blomstre! Og det er ikke mindre enn drøyt 1200 sider med godsaker:-) Har stått på ønskelisten lenge hurra!

Wow! 454 på bokklubben. Jeg må vist ta meg en mammutlunsj i morra!

 

Der har du grunnen  til at jeg ikke har kjøpt den før... Den inngår nå i basis-samlingen sammen med Julia Childs franske og Ingrid Espelids rutete. Og et par til;-) Jeg elsker norsk,  fransk og italiensk mat *sukker henført*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha, nettelsk! Trengte ikke ut i snøværet en gang, et par tastetrykk og Sølvskjeen til mammutpris er på vei til min lokale bokhandel. Så kan jeg hente den en dag det er sol :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

 

 

199 blomstre! Og det er ikke mindre enn drøyt 1200 sider med godsaker:-) Har stått på ønskelisten lenge hurra!

 

Wow! 454 på bokklubben. Jeg må vist ta meg en mammutlunsj i morra!

Der har du grunnen  til at jeg ikke har kjøpt den før... Den inngår nå i basis-samlingen sammen med Julia Childs franske og Ingrid Espelids rutete. Og et par til;-) Jeg elsker norsk,  fransk og italiensk mat *sukker henført*

Har du sett Julie &Julia filmen Amandine? Husker jeg bestilte den på tilbud på amazon og fikk med oppskrifter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå den så jeg på! Men hadde allerede betalt for tre andre bøker og hadde verken penger eller bæreevne til en til. Nå angrer jeg, men koser meg med god bok om vin. Julie og Julia likte jeg! Imponerende oppgave å ta på seg, si ifra om noen av dere begynner med prosjekt Sølvskje, 1200 dager med italiensk himmelrike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...