Gå til innhold

Har dere vært i et bryllup hvor dere virkelig koste dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i et fantastisk bryllup på lørdag. Det var avslappet, romantisk og gøy med god mat, deilig vin og godt selskap. Har aldri kost meg så mye i et bryllup før. Vanligvis ser jeg gjerne på klokken. :)

Anonymous poster hash: 338b6...676

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja så lenge det er avslappet, ikke evigvarende taler og selvfølgelig masse vin;)

Anonymous poster hash: 3ea73...863

Skrevet

Ja, mitt eget! Hehe

Jeg skulle inn å skrive det samme :D

Men jeg har ikke vært i mange bryllup. I et var jeg syk og gikk på pencilin, hadde smerter også.

Et annet var litt for rølpet og tullete. Så det gjenstår så få..

Skrevet

Ja, ett. Avslappet stemning, 80-tallsmusikk og mye tullete dansing. Vin og drinker og fine folk- Korte taler, ikke minst!!

Skrevet

Bryllup er dritt kjedelig. Har vært i mange og det har vært drepen.

Bli plassert med mennesker du ikke har noe til felles med. Kald middag og endeløse taler.

Nei, er sjeleglad når jeg slipper å gå i et.

Anonymous poster hash: 51726...022

Skrevet

Flere! Fellesnevneren for de som har vært spesielt hyggelige er at de har vært godt planlagt og lagt opp med tanke på at det skal være flott både å være brudepar og gjester.

Skrevet

Jeg har bare vært i hyggelige brylluper, jeg. Passe lange taler, gode talere. Hyggelig å dele venners viktigste dag.

Har aldri vært i bryllup til folk jeg ikke kjenner..

Anonymous poster hash: 5c580...50f
Skrevet

Njaaa. Usikker.

Vært i ca ti stykker. De fleste fryktelig stivt i starten. Alltid en eldre slektning som blir liiiitt for full på slutten og holder en tale. Og er denne slektningen singel kan du banne på at vedkommende blir fryktelig amorøs utover kvelden.

Eller brudgommen eller bruden ble for full.

Har blitt plassert på bord med ingen jeg kjenner eller jeg har noe til felles med.

En gang begynte brudgommens mor og far å krangle (de er skilt) HØYLYTT. Bruden gråt og det ble drama.

Så nei har vel aldri kost meg et helt bryllup.

Anonymous poster hash: f3cc4...994

Skrevet

Ja flere, like gøy hver gang. Sist gang var i sommer-, ny kjole, satt opp håret hos frisør, hadde det dødsgøy, festet og la oss sent. Nydelig mat og barnevakt til langt på dag påfølgende dag.

Anonymous poster hash: c9dcd...4e0
Skrevet

Det som tar knekken på bryllup er laaaaange og mange taler. Slipper man unna dette, koser jeg meg :)

Jeg var i et bryllup en gang hvor mannen var fra et spansktalende land. Talene på hans side kom først på spansk, så ble de oversatt til norsk. Vi kom oss ikke bort fra bordet før nærmere ett på natta! Det burde ha vært planlagt bedre, spør du meg! Heldigvis sto det vinflasker framme på bordet :fnise:

Skrevet

Jeg koser meg alltid i bryllup jeg. Har aldri vært i et bryllup hvor jeg ikke har kost meg.

Skrevet

Ja, de som ikke er for stive og formelle. Bryllup med bridezillas er alltid slitsomme(dvs bruder som er helt opphengt i at alt skal være perfekt). Kuleste var gårdsbryllup - grilling, leker, spising på låven, avslappet stemning og fest til sene nattetimer.

Anonymous poster hash: a5784...15b

Skrevet

Dessverre, for meg er bryllup en plikt og ikke en glede. Men selvsagt gleder jeg meg over ekteskapet til vedkommende.

Skrevet

Jeg tror nok ikke jeg skal ha bryllupafest etter alt jeg leser her inne...

Anonymous poster hash: eb972...74b

Skrevet

Dessverre, for meg er bryllup en plikt og ikke en glede. Men selvsagt gleder jeg meg over ekteskapet til vedkommende.

Hvorfor føler du det slik?

Skrevet

Har vært i noen bryllup og har kost meg i hvert eneste. 

Har vært i bryllup der vi satt timesvis ved bordet, men det var likevel ikke et kjedelig minutt. Har vært i bryllup nærmest uten taler, og det var koselig det også. 

Anonymous poster hash: 5ad02...cd3
Skrevet

Hmmm, virkelig kost meg en gang. Ellers helt ok, ofte ljedelig med for lange taler. Gjeeeesp! Men bryllupsparene er stort sett kjempefornøyde, det er jo det aller viktigste:)

Anonymous poster hash: 3d638...709

Skrevet

Ja, har vært i tre bryllup de siste årene og har kost meg i alle sammen! :) Jeg er glad i taler så lenge de ikke er kjempelange og tørre. Er de passe lange og gjerne litt morsomme er det kjempekoselig å bli enda bedre kjent med brudeparet. Blir man i tillegg plassert med mennesker man kjenner eller kommer godt overens med, synes jeg det er kjempegøy! Skjønner ikke helt hvorfor folk ikke liker bryllup, jeg elsker dem, og gleder meg til mitt eget! :)

Skrevet

Har vert i ett kjempeflott bryllup, nydelig fra A-Å!

Men kan med hånden på hjertet ikke si at jeg KOSTE meg, var helt ok, men stivt og litt upersonlig. Fikk ikke den rette kose stemninga.

Anonymous poster hash: b7eef...9b6

Skrevet

Hvorfor føler du det slik?

Muligens fordi jeg ikke aldri har hatt noe engasjement når det kommer til mitt eget eller andres bryllup. Jeg syns forberedelser og detaljer i forbindelse med bryllup er uinteressant og kjedelig. Jeg er heller ikke en person som liker å sette opp håret eller ikle meg kjole. Liker litt mer uformelle settinger der det er fokus på å ha det moro, ikke staffasje. De fleste bryllup for meg er en slags teaterforestilling med dårlig koreografi og elendige skuespillere.

Gjest Snydens
Skrevet

koser meg i de fleste bryllup jeg assa.. men koser meg ekstra mye dersom maten er deilig og når folk ikke blir for fulle.. jeg drar før fyllefesten men orker ikke når folk er dritings rundt middagsbordet jeg.. 

Skrevet

De bryllupene jeg har vært i har enten vært til slekt eller nære venner, så jeg har kost meg i godt lag med god mat.

Som regel er brudeparet rørende lykkelige og jeg er takknemlig for å få være med å feire dagen deres.

Små mangler og irritasjonsmomenter er fort glemt, jeg gidder ikke henge meg opp i ubetydelig bagateller.

Skrevet

Jeg koser meg i bryllup når jeg kjenner brudeparet godt. Har vært i noen som "dama til" og synes bryllup ofte er så personlige, at det føles som om jeg er en kikker når jeg ikke kjenner i hvert fall en av dem godt.

Og så har jeg det morsomst i bryllup hvor det er flest venner og ikke så mange gamle tanter og onkler.

Synes kjærlighet er vakkert, så det er alltid rørende. Bortsett fra den ene gangen hvor flere av gjestene visste at brudgommen var i alvorlig tvil om han virkelig elsket henne, men syntes synd på henne og stod for løftet som ble gitt ved forlovelsen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...