Gå til innhold

Er det bare meg.....ang sykdom og sengeliggende...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sengeliggende i flere dager, har mann og barn. Men mannen min gjør ikke noe og vil ikke gjøre noe.

 

Ikke tar han seg av barn, jobben er viktigst. Ikke kan han reise ut og handle noe for meg heller.

 

Enden på visa er at mine foreldre stepper inn. De har barn, kjører på trening og reiser ut og handler uten spørsmål.

 

Gruppen sitter sur oppe og når han hørte jeg ringte mine foreldre, prøvde han å protestere. Men like før telefonsamtalen sa han bare surt: hvorfor ba du ikke faren din om å kjøpe det til deg?

 

Han bryr seg pent lite at jeg ikke har spist siden søndag. Ikke for det jeg orker ikke noe.

 

Jeg får bare komme meg ut av dette ekteskapet?

 

Anonymous poster hash: 31143...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, enten det eller ta en alvorlig prat med han. Du må nok bare finne en vei inn. Jeg er i samme situasjon og mannen er helt fantastisk.

 

Anonymous poster hash: 75775...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!! Går det virkelig an?!

Skamme seg, burde han, og det gjør han sikkert også siden han gikk i forsvarsposisjon og ble sint da du ringte din far.

Ærlig talt, for en egoistisk dust!

 

Min egen mann kunne nok funnet på noe lignende, han er rimelig selvsentrert han også, men ikke i forhold til ungene, bare husarbeid og slike 'uviktige' ting.

 

Alvorsprat påkrevd! Slik kan du ikke ha det!

 

Anonymous poster hash: a0249...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...