Gå til innhold

Mistenker at en i venninnegjengen er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det frekt å spørre rett ut? Ene venninnen min er bombesikker på at hun ble gravid for tre måneder siden og er fornærmet over at hun ikke har sagt noe til oss enda. Men hun kan jo ikke vite med hundre prosent sikkerhet. 

Anonymous poster hash: dc8c9...c73
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er frekt.

Hun forteller det når hun ev er klar.

Det er faktisk ikke noe dere har noe med.

Skrevet

Er det frekt å spørre rett ut? Ene venninnen min er bombesikker på at hun ble gravid for tre måneder siden og er fornærmet over at hun ikke har sagt noe til oss enda. Men hun kan jo ikke vite med hundre prosent sikkerhet.

Om hun er det og ikke har sagt det har hun sine grunner.

Jeg har mistet fem ganger og har ikke tenkt å annonsere før uke 15-18. Fordi det er sårt for meg OM jeg mister igjen å måtte fortelle det til ALLE.

La henne få ha sin lille hemmelighet.

Å bli sur fordi hun ikke har fortalt forstår jeg ikke. Synes denne venninnen din kan gå litt i seg selv.

Anonymous poster hash: 1bf55...f8e

Skrevet

Ja det er frekt! Kan være mange grunner til at folk holder det hemmelig! Var veldig tøft for meg når mine venninner skulle "avsløre" meg, da blødde jeg, var livredd og lei, og mistet i en spontanabort like etterpå! La henne si det når hun er klar!

Anonymous poster hash: 4a7aa...513

Skrevet

Ja det er veldig frekt.

Fy jeg er enda irritert over all masingen da jeg var gravid med nr.2 og det er nå 6 år siden. Hva i all verden er galt med dere som maser for å være først ute med å finne ut at noen er gravide?

Anonymous poster hash: 6bcb2...b98
Skrevet

Haha, at dere tenker på det engang! TENK om dere tar feil! Kjempepinlig!

Hold klokelig kjeft til hun eventuelt sier noe selv.

Anonymous poster hash: 4aa9e...168

Skrevet

Opplevde det samme som over her, en venninne av meg skulle på død og liv presse det ut av meg på et tidspunkt jeg blødde og alt var usikkert. Mistet ikke lenge etterpå. Det var en grunn til at jeg ikke fortalte! Ikke press noen til å fortelle før de er klare selv!

Anonymous poster hash: d6d3a...d34

Skrevet

Hva er det som gjør at dere tror hun er gravid da? Om hun er det har hun nok sine grunner til å vente med å fortelle. Jeg har selv vært dårlig i en lengre periode nå, og fått spørsmål fra flere venninner om jeg er gravid. Jeg bare ler av det og skjønner godt at de spør, for jeg har vært skikkelig dårlig. Men om man er gravid og ønsker å vente med å fortelle, tenker jeg meg det er veldig ubehagelig å måtte bli "stilt til veggs" (i mangel av et bedre uttrykk).

Anonymous poster hash: 4fca8...c19
Skrevet

Jeg synes det er kjempefrekt.

Skrevet

Ja det er frekt!

Synes din venninne er selvopptatt hvis hun blir fornærmet for noe slikt.

Skrevet

Herregud hvorfor spørre om det, dere får da alltids vite om hun er gravid. Hun bestemmer vel selv når hun vil offentliggjøre det. Hun har vel sine grunner til å vente med å si det.Smålig å bli fornærmet over at hun ikke har sagt noe.

Anonymous poster hash: 2eb9c...bfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...