Gå til innhold

Folk har så mange meninger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig ofte på ting de ikke vet noe om bakgrunnen til, men de tror de er verdensmestere siden de har barn selv.... Jeg har en liten gutt som er under gjennomsnittet for vekt for sin alder. Han er 10mnd og veier 6700gr. Var på babysamling i dag, og hadde aldri truffet noen der tidligere. Det var både fedre og mødre der sammen med barna sine. Vi utvekslet den vanlige frasen "hvor gammel er barnet ditt?" og da jeg sa 10mnd stoppet ene faren opp og sa krasst "Du må gi barnet mer mat!" Jeg måtte bare smile, for hva tror han da? At jeg lar barnet mitt sulte? Noen barn er genetisk små, og sønnen min har vært sped hele tiden, og jeg vet han er frisk og aktiv og spiser mye!

Anonymous poster hash: a3d48...ab7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at man ofte må ta det som det er... En teit kommentar, ett forsøk på å være morsom.

Jeg har en gutt som er liten i vekt og har hørt de fleste "tynnvitsene" det er... Det er jo samme greia med stor og liten mage når man er gravid. Smalltalk..

Anonymous poster hash: 196b9...cc0
Skrevet

Noen har bare ikke filter på hva de kan si.

Jeg klarer sjelden å holde kjeft ved slike kommentarer. Hadde noen sagt min ikke får mat hadde jeg vel sagt de måtte begynne å rasjonere grøten hvis deres barn var i andre enden av skalaen.

Frekk kommentar fortjener frekt svar.

Anonymous poster hash: d4197...1a3

Skrevet

Jeg smilte og sa "ja, jeg bør vel begynne å gi han noe snart, men han klarer seg fint på en gang om dagen foreløpig," :P Da sa han ikke noe mer.

Skrevet

Jeg smilte og sa "ja, jeg bør vel begynne å gi han noe snart, men han klarer seg fint på en gang om dagen foreløpig," :P Da sa han ikke noe mer.

Haha. Konge.

Du trenger ikke råd i hvordan håndtere slike ting da. Kniiiis.

Anonymous poster hash: d4197...1a3

Skrevet

Haha, knallbra svart:)

Anonymous poster hash: 70b0e...e07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...