Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Holder på å bestille invitasjoner og der må jeg fylle ut dresskode. Har forstått at det er brudgommens antrekk som avgjør dresskoden, men han skal ha sjakett. Hva blir dresskoden da, mørk dress eller sjakett? :-) Anonymous poster hash: 37374...9bd
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Jeg ville skrevet mørk dress, det blir veldig dyrt for gjestene om dere krever sjakett:) Brudgommen skal jo uansett skille seg ut. Sjakett er kjempefint, det hadde mannen min og, aldri vært kjekkere:) Anonymous poster hash: 401bd...4dc
HvittHus Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Mørk dress blir riktig. Det er ingen kode som heter sjakett. I Norge brukes normalt ikke sjakett blant mennene, det er mer et britisk antrekk.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Jeg må bare spørre, for jeg har aldri fått en bryllupsinvitasjon med kleskode (foruten "det fineste du har "). Er det vanlig å skrive at gjestene må ha f.eks mørk dress? Hvorfor akkurat mørk dress? Anonymous poster hash: bc6ba...131
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Jeg må bare spørre, for jeg har aldri fått en bryllupsinvitasjon med kleskode (foruten "det fineste du har "). Er det vanlig å skrive at gjestene må ha f.eks mørk dress? Hvorfor akkurat mørk dress? Anonymous poster hash: bc6ba...131 http://no.wikipedia.org/wiki/Kleskode Anonymous poster hash: a7c26...e57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå