Gå til innhold

Hjelp...Er det normal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sex med svigermoren min i går. Er det normal?

Hun ville gjerne få det av meg.

Anonymous poster hash: e9ec5...b56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaaaa, ja, det er skikkelig normalt.. Det er unormalt å ikke gjøre det, hallo, følger du ikke med i tiden eller?

Anonymous poster hash: a5ac5...a59

Skrevet

Det er mer normalt med en skikkelig groupie med hele storfamilien. Kvalitetstid, tror jeg man kaller det.

Anonymous poster hash: a2d20...8aa

Skrevet

Tusen takk for svarerene jeg har fått. Jeg har vært veldig redd for kona. Jeg vil ikke at hun skal vite det fordi moren hennes sa det.

Jeg ville ikke gjøre slik men svigermoren ville det. Hun synes det var greit og at hun vil gjerne prøve meg igjen... lol 

Skrevet

Om DET er normal?? Hun ville gjerne få det av meg?? Er du full eller?

Anonymous poster hash: 8af75...c98

Gjest Snydens
Skrevet

åååå hjelpes meg da gutten min, hvor gammal er du?? vil ikke si at det er normalt å ligge med moren til kona si altså.. guri land og rike.. men du har nå gjort det så hva nå?? du bør i allefall ikke gjøre detta igjen det skal være sikkert.. guri.. mora kan jo ikke være helt rektig???

Skrevet

Jeg hadde sex med svigermoren min i går. Er det normal?

Hun ville gjerne få det av meg.

Nei, her i Norge er det ikke normalt.

Skrevet

åååå hjelpes meg da gutten min, hvor gammal er du?? vil ikke si at det er normalt å ligge med moren til kona si altså.. guri land og rike.. men du har nå gjort det så hva nå?? du bør i allefall ikke gjøre detta igjen det skal være sikkert.. guri.. mora kan jo ikke være helt rektig???

Nei da, det vil jeg ikke gjøre igjen men hun vil det...og det er det jeg liker ikke. Jeg vil ikke såre kona selv om hun ikke vet noe om det. Jeg er 35. Jeg vil ikke ha henne på besøk hos oss igjen mens kona er ikke tilstedet. Jeg er sikkert på at kona kommer ikke å forstå grunnen til at jeg sier det. OMG!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...