Gå til innhold

jeg er så redd jeg har feil mann i livet mitt, men alt sier at det er rett mann, men likevel......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

likevel er jeg red og usikker. jeg vil han skal flytte sammen med meg, men jeg er likevel kjempe red, tenk om han blir lei av meg og forlater meg senere, jeg takler ikke enda et brudd. tenk om han møter ei anna dame og det blir brudd, jeg unner ikke barnet mitt eller meg selv og bli sittende igjen alene igjen. jeg er livredd for det. noe inni meg sier meg at det vil skje en dag, men alt annet som skjer viser at han er perfekt. klumpen I halsen er stor og svelge.  noen fler som opplever det slik, at du ikke tør å sates på en du er glad I fordi du er red.?



Anonymous poster hash: be9dc...be7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i akkurat samme situasjon nå. Jeg og kjæresten min snakker om å flytte sammen til høsten, og det er ikke noe jeg vil mer. Samtidig er jeg livredd. Eksen min gikk fra meg etter 11 år sammen og det var den tøffeste perioden jeg noen sinne har vært gjennom. Er redd for å måtte gå gjennom noe slikt på nytt.

 

Jeg kan ikke komme med noen råd, men vi er i samme båt!

 

Anonymous poster hash: 316cf...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som intet våger, intet vinner.

 

Hvis dere vil ha kjærlighet i livet deres så må dere tørre å satse! Ingen har noen garantier for noen ting. Lev livet og vær så lykkelig dere kan :)



Anonymous poster hash: b8390...2ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig, og jeg er i ferd med å søke bhg plass til sønnen min. Jeg må kaste meg uti det, men er like skummelt på tross av dette. Men jeg ønsker ikke å leve livet alene. Jeg må trosse frykten

 

#2

 

Anonymous poster hash: 316cf...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det at den som intet våger intet vinner. Men. Tenk om. Det holder meg så tilbake. Det er så stort et valg og ta :(

 

Anonymous poster hash: be9dc...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kun tenker sånn så ender det nok i dassen likevel skal du se. Du må nesten prøve å snu tankegangen din. I stedet for å tenke hvor GALT det kan gå, tenk heller på hvor BRA det kan gå. Jeg gikk rundt som deg før og tenkte det verste om kjæresten min. Tror du ikke han gikk hen og var utro og alt som var og dreit i meg? Jeg atraherte jo dårlig oppførsel fra han hele tiden :P



Anonymous poster hash: a9696...2c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hvis du kun tenker sånn så ender det nok i dassen likevel skal du se. Du må nesten prøve å snu tankegangen din. I stedet for å tenke hvor GALT det kan gå, tenk heller på hvor BRA det kan gå. Jeg gikk rundt som deg før og tenkte det verste om kjæresten min. Tror du ikke han gikk hen og var utro og alt som var og dreit i meg? Jeg atraherte jo dårlig oppførsel fra han hele tiden :P

 

Anonymous poster hash: a9696...2c1

Det gir han likevel ikke grunn til og ikke gå fra deg før han hopper til køys med en annen. Type no respect.

 

Er vel bedre å forvente det beste uansett. Jah så sliter det ikke så på huet.

 

TRO MEG jeg prøver. Men jeg har null kontroll. :(

 

Anonymous poster hash: be9dc...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...