Gå til innhold

Slet dere med svangerskapshormoner?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjenner nå på slutten av sv.skapet ( 7 mnd) så skal det virkelig INGENTING for å ødelegge dagen min. Hadde en sykt stressende dag på jobb, kom hjem med anspent nakke også klarte samboeren attpåtil å skape storm i vannglass i bilen for en fillebagatell.. Vi diskuterte nemlig hvem som skal hente datteren min i barnehagen for at det skulle gå raskest mulig unna! Så hisser han seg opp, så blir jeg ilter.. Og når han etterpå kommer og skal gi meg klemmer og prater til meg som om jeg er fem år, så kjenner jeg bare at jeg fortsatt er IRRITERT! Fortell meg at jeg er urimelig :-) ( Og gjerne om hvor hormonell dere er eller har vært) 



Anonymous poster hash: c791c...375
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest <3Barn&Engler<3

Jeg var et monster fra 3 mnd til fødsel :( I alle svangerskapene... At samboeren holdt det ut, det er meg uforstått :P

 

 

Det er ikke lett, men av og til må man trekke dypt åndedrett og si til seg selv at dette var hormonene som snakket, ikke den man egentlig er. Det er en kamp å motgå hormonene, men tror det er best for alle parter.

Endret av <3Barn&Engler<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjenner nå på slutten av sv.skapet ( 7 mnd) så skal det virkelig INGENTING for å ødelegge dagen min. Hadde en sykt stressende dag på jobb, kom hjem med anspent nakke også klarte samboeren attpåtil å skape storm i vannglass i bilen for en fillebagatell.. Vi diskuterte nemlig hvem som skal hente datteren min i barnehagen for at det skulle gå raskest mulig unna! Så hisser han seg opp, så blir jeg ilter.. Og når han etterpå kommer og skal gi meg klemmer og prater til meg som om jeg er fem år, så kjenner jeg bare at jeg fortsatt er IRRITERT! Fortell meg at jeg er urimelig :-) ( Og gjerne om hvor hormonell dere er eller har vært)

 

Anonymous poster hash: c791c...375

Du er urimelig. Og det er jeg også.

Begynte å grine når søppelbøtta var full. Mannen hadde lovet å tømme den men glemt det. Jeg ORKA ikke tanken på å gå ut med den så da gråt jeg.

Herregud så patetisk. Kniiiiser.

 

Anonymous poster hash: 0d7d3...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å gråte fordi jeg ble så rørt da mannen kom ekstra tur hjem fra jobb for å måkke snø så jeg fikk ut bilen min :P Synes jeg har en fantastisk mann :D



Anonymous poster hash: 6f899...732
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt normalt! Jeg ble sur og fornærmet fordi mannen satt 10 min i bilen før han kom inn i huset etter jobb, hater når han puster ( tungt) og når han tuller med minsten før leggetid, snakker til han som en unge. Uff stakkars mann. Jeg er irritabel under svangerskapshormontrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier nok, nei jeg var ikke hormonell. Gubben sier, jo det var du....

 

Tja, det er vi to om tenker jeg.

 

Det er helt ok. Du har en baby i magen. Og det får mange pussige utslag.

 

 

 

Anonymous poster hash: 215b1...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å gråte fordi mannen min ville at han skulle stikke innom butikken på vei hjem, og ikke jeg. Han mente det gikk fortere. Full av bekkenløsning som jeg var så hadde han jo helt rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...