Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Skal lage pavlova og bunnen er ferdig. Den skal spises i morgen kveld. Bør man ta krem og pynt på rett før den serveres, elker går det ann å ordne det dagen i forveien, evt i morgen tidlig? Anonymous poster hash: 63d30...cc5
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Ta det på rett før servering, slik at ikke bunnen blir for bløt. Anonymous poster hash: ff494...37b
Light of my life Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Rett før den skal serveres. Hvis ikke risikerer du at marengsen blir bløt.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Marengsbunn holder seg i mange dager, bare legg et kjøkkenhåndkle over når den er kjøpt ned. Som nevnt over, pynt den rett før servering, da er den crispy og god ;-) Anonymous poster hash: e4663...de7
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Ja, som andre sier: marengsen blir vassen om den pyntes for tidlig. Derfor pavlova ikke er så god som dagen-etterpå kake. Bør spises opp etter noen timer helst. Anonymous poster hash: 62c9c...f59
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #6 Skrevet 19. februar 2014 Dersom det er første gang du lager dette (?), så vil jeg også tipse om at du bør sette vaniljekremen kaldt før du blander den med krem. Og så bør du bruke mindre vaniljekrem, eller mer krem, enn det som står i oppskriften. Ellers blir den fort rennende. (fikk jeg erfare da jeg lagde den første gang og alt seg utover halve kjøleskapet ) Anonymous poster hash: e9369...7d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå