Gå til innhold

I permisjon med 5 mnd gammel baby og ingen å være sammen med:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så kjipt! Vært uheldig med barselgruppe, og kjenner ingen andre her som er i permisjon. Blir så misunnelig når jeg ser andre trille rundt i flokk. What to do?!

 

Anonymous poster hash: 8417c...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oslo. Går på babysang, men er jo bare en gang i uka. De andre der kjenner hverandre fra før..

 

Anonymous poster hash: 8417c...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sikkert flere i Oslo som har det akkurat på samme måte. Hva med å "annonsere" her inne at du ønsker å treffe andre som også er i permisjon?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er hjemme med en på 2 mnd og en på 2 år. Vi vil gjerne ha en å henge litt med. Hvor bor du da? :)

 

Anonymous poster hash: b64c6...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er hjemme med en på 2 mnd og en på 2 år. Vi vil gjerne ha en å henge litt med. Hvor bor du da? :)Anonymous poster hash: b64c6...61e

Bor på Oslo vest, hva med deg?

 

Anonymous poster hash: 8417c...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei. Jeg er hjemme med en på 2 mnd og en på 2 år. Vi vil gjerne ha en å henge litt med. Hvor bor du da? :)Anonymous poster hash: b64c6...61e

Bor på Oslo vest, hva med deg?Anonymous poster hash: 8417c...b83

. Bor på Grorud ca. :). Litt på andre kanten da , men går jo an å treffes :). Hvor gammel er du da ?

 

Anonymous poster hash: b64c6...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei. Jeg er hjemme med en på 2 mnd og en på 2 år. Vi vil gjerne ha en å henge litt med. Hvor bor du da? :)Anonymous poster hash: b64c6...61e

Bor på Oslo vest, hva med deg?Anonymous poster hash: 8417c...b83

. Bor på Grorud ca. :). Litt på andre kanten da , men går jo an å treffes :). Hvor gammel er du da ?Anonymous poster hash: b64c6...61e

Åh, blir kanskje litt vanskelig logistikkmessig da, uten bil:( Ikke så lett å bare henge spontant liksom :) Men tusen takk for forslaget!

 

Anonymous poster hash: 8417c...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo og ble selv med i en gruppe på Facebook, prøv det:) Anonymous poster hash: 369b0...8ff

Hva slags Facebook gruppe da? En termingruppe? Er med i en bim-gruppe, men der er det lite aktivitet..

 

Anonymous poster hash: 8417c...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også på oslo vest. Må innrømme at den babysangen jeg var på, så virket det som om de fleste kom i grupper og ikke sååå interessert i å bli kjent. Men åpen barnehage er fint! Der kommer folk gjerne alene. Og hvis babyen er nærmere seks måneder er det ingenting i veien for å dra dit nå, er flere på seks måneder der jeg går. Fint med sangstund og kommer fort i prat rundt matbordet:)

 

Jeg skal for øvrig på jobb neste uke og kommer nok ikke til å trille mer på dagtid:(

 

Anonymous poster hash: 31ef6...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg bor i Oslo og ble selv med i en gruppe på Facebook, prøv det:) Anonymous poster hash: 369b0...8ff

Hva slags Facebook gruppe da? En termingruppe? Er med i en bim-gruppe, men der er det lite aktivitet..

 

Anonymous poster hash: 8417c...b83

En termingruppe ja. Var nok heldig med min, var og er mye aktivitet og vi fra Oslo dannet egen gruppe.

 

Anonymous poster hash: 369b0...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også på oslo vest. Må innrømme at den babysangen jeg var på, så virket det som om de fleste kom i grupper og ikke sååå interessert i å bli kjent. Men åpen barnehage er fint! Der kommer folk gjerne alene. Og hvis babyen er nærmere seks måneder er det ingenting i veien for å dra dit nå, er flere på seks måneder der jeg går. Fint med sangstund og kommer fort i prat rundt matbordet:)

Jeg skal for øvrig på jobb neste uke og kommer nok ikke til å trille mer på dagtid:(Anonymous poster hash: 31ef6...0b7

Åh det skal jeg jammen meg gjøre! Åpen barnehage! Takk for tips. Helt enig med deg mht babysangen. Er veldig hyggelig, men folk virker å ha nok med dem de allerede kjenner.

 

Anonymous poster hash: 8417c...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...