Gå til innhold

Hadde sex i natt og det gikk ikke for fyren,føler meg skyldig:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde sex to gr første gang vi har sex sammen. Men han fikk den ikke skikkelig stiv og det gikk ikke for han.er ikke det rart?

 

Anonymous poster hash: dda2d...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner navnet på E?

Eksen min var sånn men det fordi han gikk på blodtrykksmedisiner.

Jeg fikk dårlig selvtillit når den ikke ble skikkelig stiv så sluttet å prøve på sex.

Litt senare fikk jeg høre at han absolutt tente på meg,å at han hadde følt seg dum når den ikke ble hard.

Kommunikasjon er visst viktig :P



Anonymous poster hash: 48cc5...387
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann var slik når vi kom i sammen, pinlig når han hadde prøvde så godt han kunne og stappe han inn :-( Men etter ei stund, funket det fint :-) ingen problemer siden! Var prestasjonsangst.... Har nok ingenting med DEG å gjøre :-) Gi han tid, så ordner det seg nok:-) Verre for han enn deg, kan jeg love deg ! Lykke til :-)

 

Anonymous poster hash: b80a1...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann var slik når vi kom i sammen, pinlig når han hadde prøvde så godt han kunne og stappe han inn :-( Men etter ei stund, funket det fint :-) ingen problemer siden! Var prestasjonsangst.... Har nok ingenting med DEG å gjøre :-) Gi han tid, så ordner det seg nok:-) Verre for han enn deg, kan jeg love deg ! Lykke til :-)Anonymous poster hash: b80a1...93e

Altså med etter ei stund, mener jeg atvi hadde sex en del ganger før det funket skikkelig...

 

Anonymous poster hash: b80a1...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for lettende svar :) kan nok tenkes det er prestasjonsangst. Vi får se om det blir bedre etterhvert.

 

Anonymous poster hash: dda2d...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det akkurat likt med mannen min, vår første gang. Han sier det var fordi jeg betydde så mye for han, og at det derfor ble "press" om å lykkes :-) Ta det helt med ro - jeg har ikke slitt med det problemet siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det de første to gangene med mannen min også. Det var nerver. Kommunikasjon, ikke noe stress og tillit løste det enkelt.

 

Anonymous poster hash: 32219...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var han full ligger nok problemet kanskje der, gubben her i hus får det ikke til om han har drukket.. 



Anonymous poster hash: fff5b...74e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa han noe om det selv? Var han full?

Jeg har vært borti en som hadde "prestasjonsangst". Han skyldte på det, i hvert fall. Siden denne prestasjonsangsten dukket opp hver gang vi skulle ha sex, måtte han til slutt innrømme at han sleit med ereksjon og lyst. Nå ble det ikke slutt mellom oss pga dette da..

 

Det kan hende han sliter med prestasjonsangst, men det kan være andre ting. Prøv å kos dere igjen, og om det samme skjer; be om åpenhet og ærlighet så dere sammen kan finne ut av det.



Anonymous poster hash: dd36f...911
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...